MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Echt alles op die vensterbank eh :roflol:
Zeg je dan tegen je ouders, eerst moet het eten op de vensterbank!!,ik moet een foto maken van het eten en vervolgens op dbb plaatsen ???

160 gr bosbessen
4 eiwitten, 2 hele eieren
50 gr oats, ik had ultra fine oats van B&F
50 gr amandelmeel
100 gr witte bonen, uitgelekt en afgespoeld gewogen
50 gr casein banaan
40 gr whey bosvruchten
150 gr griekse yoghurt
2 theelepels zuiveringszout
1 flinke theelepel bakpoeder

De witte bonen eerst even fijn prakken en dan alles door elkaar mengen, behalve de bosbessen. Als je het gemengd hebt, voorzichtig de bosbessen erbij doen en dan in de vormpjes doen.
180 graden, 22 minuten ongeveer. Even met een satéprikker controleren. :) Eet smakelijk!

48 gram amandelmeel
1/4 cup gesmolten kokosolie 50 gram
10 gram honing
30 gr 85% choco
beetje zout

Je kunt ook 99% chocolade gebruiken of minder dan 85%... net wat je zelf het lekkerst en gezondst vind.

-Kokosolie even smelten in de magnetron of au bain marie. Ik kwam er achter dat je beter iets minder kokosolie had kunnen gebruiken want het was een beetje te nat. Dus doe maar 40 gram kokosolie. Mocht het te droog zijn kan er altijd wat bij
-Amandelmeel, honing, kokosolie en een snufje zout samen mengen
-Bakpapier op een bord doen
-Balletjes draaien van het beslag en op het bakpapier leggen
-Ik had ze voor 1 uur in de vriezer gedaan
-Voordat je ze eruit haalt, chocolade smelten. Even laten afkoelen en 1 voor 1 de balletjes er in doen. Ik deed het met 2 dessert lepeltjes
-Weer terug op het bakpapier en weer in de vriezer voor half uurtje ongeveer
-Ik had deze stap nog een keer herhaalt zodat je een dikkere laag chocolade krijgt :heart:

Laat ze wel in de vriezer, want ze smelten snel. Je kunt ze direct uit de vriezer eten! Succes! :)

Laatst bewerkt:
Echt alles op die vensterbank eh :roflol:
Zeg je dan tegen je ouders, eerst moet het eten op de vensterbank!!,ik moet een foto maken van het eten en vervolgens op dbb plaatsen ???

Haha true, voor beter licht doe ik dat
Zijn me ouders wel gewend, at eerst zelf daar aangezien ik het nooit warm had en de verwarming daar was en de kat ook.

Die pompoen muffins zien er lekker uit Kim. Zo jammer dat ze in Nederland geen pompoenpuree verkopen :(

Net chocolade brownies gemaakt, geen eiwitten brownies ofzo maar gewoon een wat gezondere versie. :P

15 gram speltmeel volkoren
10 gram cacaopoeder
halve theelepel zuiveringszout

30 gram appelmoes
10 gram bloemenhoning

En er op 10 gram 85% lindt chocolade
Nomnom, goed te doen!

171 kcal
27 k
5 e
6,5 v

16byeyv.jpg

Van de week walden farms chocolade saus binnen gehad, net lekker over de muffin. Had er slechte en goede dingen over gelezen. Ik vind het eigenlijk wel lekker, lijkt een beetje op de chocolade smaak van de chocolade saus die je voor ijs kunt gebruiken van Hero ofzo?

24142zm.jpg

2v1ads5.jpg

2qvfuxl.jpg

Omnomnom.gif

Nice Arnodsi!

Recept van je laatste 2 posts? :D

Nice Arnodsi!

Recept van je laatste 2 posts? :D

Laatste 2?

Eerste is gewoon pasta met tomatensaus en kip.
Kip voor een deel in 2 snijden zodat je het kan open vouwen (snap je wat ik bedoel?) Beide kanten kruiden (heb peper, zout, paprika, look en oregano gebruikt). Folie over en eens flink op meppen zodat het plat wordt. Dan je vuur hoog zetten, langs beide kanten bakken, vuur laag/uit en een deksel erop. Gaat vrij snel en is lekker mals/sappig
heb er toevallige een foto van
Dit zijn 2 kipfilets

2z7mwic.jpg

tweede:

(magere kaas = kwark)
Kokosolie hoeft er niet in, maar toch wat extra vetten.

n6ev10.png

Laatst bewerkt:
Haha ja die kip is zo perfect gesneden, daarom vroeg ik het recept. :P

Haha ja die kip is zo perfect gesneden, daarom vroeg ik het recept. :P
Dat idee met het deksel heb ik van MassiveBe en sindsdien kan ik niet meer zonder :o Kip wordt imo zo echt perfect gebakken.
Soms in blokjes, soms in 1 geheel. Af en toe wat wisselen van kruiden

Voor perfecte sneden heb je een scherp mes nodig! :D

jo arknodsi hoe maak je die heerlijke cake?

lol
mijn voedsel is niks vergeleken met wat jullie hier laten zien

Nomnomnomnom, Lekker!

w133pt.jpg

oap5hs.jpg

mtxtll.jpg

Macaroni
xbgsnn.jpg

Kwark met whey, bessen en cake
2ui9nc4.jpg

Chocolade periode dus chocolade havermout met witte chocolade perfectionbar + lepel pindakaas
1zyvwav.jpg

Laatst bewerkt:
Middagmaal van vandaag
vjmo1.jpg

Middagmaal voor morgen
30d8pro.jpg

Avondeten, heel standaard maar blijft lekker

image.jpg

Terug
Naar boven