- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------
wat een moeite man, wijf
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------
en natuurlijk lekker wat ei en fruit erbij
![]()
Zonde die eigelen weg te gooien....
Ik vind het gewoon zonde omdat het lekker is en je het prima op kan eten. Is echt niet slecht.kost geen ruk joh, ken ook niemand in mijn directe omgeving die eigeel van me wil hebben. Dus dan maar weg

Ik vind het gewoon zonde omdat het lekker is en je het prima op kan eten. Is echt niet slecht.![]()
Misschien een idee om die eigelen bij een salade of door de macaroni/rijst oid te doen. is best lekker.ik weet dat het niet slecht is, maar ik ga geen 7 eigeel zitten eten bij me ontbijt...dan wordt het 1200 kcal.. 3 is genoeg

Ik heb even de tijd gehad.Volgende week komt m'n foodprocessor, dus dan kan ik nog meer uitproberen!
Chocolade Fudge.
163 kcal
26,6 eiwit, 8,6 kh en 2,9 vet
![]()
American Protein Pancakes.
452 kcal
50 eiwit, 24,2 kh (vooral uit de amandelmelk en kokosmeel) en 12,2 vet
![]()
![]()
Bosbessen Bananen Cake.
Hele cake, 590 gram
909 kcal
85,4 eiwit, 95,7 kh (vooral uit de oats, kokosmeel, amandelmelk, banaan en bosbessen), 19 vet en 23 vezel.
![]()
Chocolade Whey Muffins.
Hele recept, 480 gram
1130 kcal
131,7 eiwit, 32,5 kh, 45,1 vet en 17 gram vezel
![]()
![]()
Cashew Protein Cookies.
Hele recept, 300 gram
1591 kcal
74,5 eiwit, 66,7 kh en 121,1 vet![]()
ik weet dat het niet slecht is, maar ik ga geen 7 eigeel zitten eten bij me ontbijt...dan wordt het 1200 kcal.. 3 is genoeg
Het eigeel weggooien is als een baby uit een baarmoeder trekken en dan alleen het vruchtwater drinken..... eet dan dat stomme kind ook op.ik weet dat het niet slecht is, maar ik ga geen 7 eigeel zitten eten bij me ontbijt...dan wordt het 1200 kcal.. 3 is genoeg