- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ja en we weten ook waar je vingers regelmatig in verdwijnen....c**k, chef c**k.
I touch my meat all day long in the kitchen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en we weten ook waar je vingers regelmatig in verdwijnen....c**k, chef c**k.
I touch my meat all day long in the kitchen.
Wanneer je van je passie je werk maakt is je leven 1 groot feest.Ja en we weten ook waar je vingers regelmatig in verdwijnen....
Zijn er ook zzp-koks die daar de klussen op uitzoeken?Kheb vandaag echt geen ruk (pun intended) te doen hier op werk. Ksta er sinds 11:00. Heb misschien 30 gerechten gemaakt. Slapend rijk worden hier.
Beetje gezellig chillen met de collega's. Dingen eten. Living the dream van een foodie.
Ja tuurlijk.Zijn er ook zzp-koks die daar de klussen op uitzoeken?
Als ik het goed begrepen heb kan Yip Won niet eens afwassers vinden voor 14 euro/uur salaris en dan zijn er blijkbaar nog dergelijke wachtopdrachten ook.Ja tuurlijk.
12 uur x €35/40 voor geen kut doen is gewild lol.
Ik persoonlijk hou wel van wat meer drukte. Maar af en toe dit soort rustige dagen zijn heerlijk. Ff wat gas terug.
I knowWanneer je van je passie je werk maakt is je leven 1 groot feest.
Laat staan als je dan ook nog eens in loondienst bent.

Won Yip is een oude Chinese joodAls ik het goed begrepen heb kan Yip Won niet eens afwassers vinden voor 14 euro/uur salaris en dan zijn er blijkbaar nog dergelijke wachtopdrachten ook.
Fascinerend hoe de wereld werkt.
.Mits je kan zitten achter een bureau en je een open internet verbinding hebt. Het liefst ook nog eens geen andere mensen om je heen.

Om eens af te wisselen, vegetarisch vandaag
7/10 would buy again, ook vrij laag in zout voor een diepvriezertje
![]()
![]()
Vegetarische kippen, die eten alleen groente.