Strongwoman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 308
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 80kg
Stuur maar PB welke je wilt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1lol
mijn voedsel is niks vergeleken met wat jullie hier laten zien
Het eigeel weggooien is als een baby uit een baarmoeder trekken en dan alleen het vruchtwater drinken..... eet dan dat stomme kind ook op.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/73/Fat_bastard.jpeg
Nee maar srs zonde, eieren zijn echt super.
Als je die cake/brood groter wilt maken beter meer bananen, volkorenmeel, havermout of kwark toevoegen.. met whey of eieren gaat er weinig veranderen.

Als hij erg compact is kan je ook overwegen om backin of gist toe te voegen. Wordt ie wat luchtiger. (lijkt de bak ook voller.ga volgende x idd de waardes eens verdubbelen, bak was nog niet eens voor de helft gevuld
de smaak is awesome iig![]()
)Maar je wilt ook je eigen test aanmaak op peil houden, dus eet ook genoeg vetten.ik wil niet over me vet macro´s gaan...**** die eieren, ik wil eindelijk is een sixpack ;(
+1
Ziet er allemaal heerlijk uit hoor, maar is dit nou écht de moeite waard? Ik bedoel: tijd en energie voor wat lekkerder voedsel of dát gewoon besparen [voor de gym bijv.] en gwn bij de basics houden: brood, kwark, havermout, kip met sausje, etc.??
+1
Ziet er allemaal heerlijk uit hoor, maar is dit nou écht de moeite waard? Ik bedoel: tijd en energie voor wat lekkerder voedsel of dát gewoon besparen [voor de gym bijv.] en gwn bij de basics houden: brood, kwark, havermout, kip met sausje, etc.??
Zo'n cake duurt misschien 10min om te maken.Na het trainen, vaak uurtje of 21:30 kom ik thuis en kijk ik echt uit naar bijv melk + kwark + fruit en een overheerlijk stuk bananenbroodalsof zo'n cake maken zoveel tijd kost
je dondert alles bij elkaar, goed mixen en in de oven
nou nou wat een werk
. Het is misschien 10/ 15 minuten werk (en dan 55 min oven) om alles bij elkaar te mikken en roeren en daarna afwassen maar het is echt genieten om dat naar binnen te werken
. Naar mijn mening zeker de moeite om zondag te bakken en de rest van de week ervan te kunnen eten.