MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

j0d7uv.jpg

eerste poging tot bananabread, smaak is goed, alleen vind em wat te klein, volgende keer wat extra eiwitjes toevoegen :D

thx kim

Als je die cake/brood groter wilt maken beter meer bananen, volkorenmeel, havermout of kwark toevoegen.. met whey of eieren gaat er weinig veranderen.

lol
mijn voedsel is niks vergeleken met wat jullie hier laten zien
+1
Ziet er allemaal heerlijk uit hoor, maar is dit nou écht de moeite waard? Ik bedoel: tijd en energie voor wat lekkerder voedsel of dát gewoon besparen [voor de gym bijv.] en gwn bij de basics houden: brood, kwark, havermout, kip met sausje, etc.??

Als je die cake/brood groter wilt maken beter meer bananen, volkorenmeel, havermout of kwark toevoegen.. met whey of eieren gaat er weinig veranderen.

ga volgende x idd de waardes eens verdubbelen, bak was nog niet eens voor de helft gevuld

de smaak is awesome iig :)

ga volgende x idd de waardes eens verdubbelen, bak was nog niet eens voor de helft gevuld

de smaak is awesome iig :)
Als hij erg compact is kan je ook overwegen om backin of gist toe te voegen. Wordt ie wat luchtiger. (lijkt de bak ook voller. ;) )

gvd het is echt niet goed om al die maaltijden te bekijken in de cut

210g Eendenborstfilet (zonder huid), 150g volkoren spaghetti en 300g Bloemkool met een beetje kaneel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1
Ziet er allemaal heerlijk uit hoor, maar is dit nou écht de moeite waard? Ik bedoel: tijd en energie voor wat lekkerder voedsel of dát gewoon besparen [voor de gym bijv.] en gwn bij de basics houden: brood, kwark, havermout, kip met sausje, etc.??

alsof zo'n cake maken zoveel tijd kost

je dondert alles bij elkaar, goed mixen en in de oven

nou nou wat een werk

+1

:roflol: Zo'n cake duurt misschien 10min om te maken.
En als je een 'normale' maaltijd maakt, kruipt er toch ook wel een beetje tijd in? Ik snap niet waarom een gezonde, lekkere maaltijd meer tijd zou kosten.

alsof zo'n cake maken zoveel tijd kost

je dondert alles bij elkaar, goed mixen en in de oven

nou nou wat een werk
Na het trainen, vaak uurtje of 21:30 kom ik thuis en kijk ik echt uit naar bijv melk + kwark + fruit en een overheerlijk stuk bananenbrood :D. Het is misschien 10/ 15 minuten werk (en dan 55 min oven) om alles bij elkaar te mikken en roeren en daarna afwassen maar het is echt genieten om dat naar binnen te werken :D. Naar mijn mening zeker de moeite om zondag te bakken en de rest van de week ervan te kunnen eten.

sowieso, en zo nu en dan een afwisseling is echt wel goed hoor

ik eet ook 5 dagen per week hetzelfde, gewoon exact hetzelfde, en dan de overige 2 dagen 1 of 2 afwijkende meals

makkelijker vol te houden dan altijd maar 't zelfde droge kostje

...............

Laatst bewerkt:
Deze middag nog eens een goede omelet gemaakt!

image.jpg

.

Laatst bewerkt:
Jou eten ziet er altijd goed uit!!

Nomnom iets f*cking lekkers uitgevonden... of naja uitgevonden, waarschijnlijk is het al eerder gemaakt door iemand maar moet het toch even delen!

Bevroren frambozen fluff
15 gr whey vanille
25 gram bevroren frambozen
40 ml amandelmelk, of normale melk.. wat je zelf wilt

Eerst heel even met de garde mixen en daarna met de handmixer tot je de dikte hebt bereikt wat jij wilt. Daaaamnn is echt super lekker!
2nl8oy1.jpg

e6u4qo.jpg

De cake daaronder is een cake uit de magnetron. Was wel gelukt alleen de smaak was niet zo lekker.
1 eiwit
10 gr kokosmeel
1/2 tbsp speltmeel, ongeveer 2 a 3 gram
1/2 tbsb cacaopoeder, ongeveer 2 a 3 gram
1 tsp zuiveringszout
20 gr griekse yoghurt
kaneel naar smaak
vanille extract naar smaak
beetje stevia naar smaak

Zat er ongeveer 2,5 minuut in, komt doordat ik teveel amandelmelk had gebruikt. En volgende keer wat meer cacaopoeder in en wat meer stevia.

Middagmaal.

image.jpg

Terug
Naar boven