AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Moeilijk te zeggen op basis van een foto. Korrel lijkt op de foto idd nog wat hard maar kan ook vertekend beeld zijn. Je proeft het iig gauw genoeg.

Hoe kook jij eigenlijk rijst?

Ik heb een rijstkoker en daar krijg ik altijd 10/10 perfecte rijst, maar laatst zat ik eventjes zonder en moest ik het op de old skool manier in een pan doen. Vooral de kleverige rijstsoorten zijn echt een drama. Het wordt een grote brok pap die niet te vreten is en de helft blijft aan de pan plakken

Hoe kook jij eigenlijk rijst?

Ik heb een rijstkoker en daar krijg ik altijd 10/10 perfecte rijst, maar laatst zat ik eventjes zonder en moest ik het op de old skool manier in een pan doen. Vooral de kleverige rijstsoorten zijn echt een drama. Het wordt een grote brok pap die niet te vreten is en de helft blijft aan de pan plakken
Rijstkoker of in een pan, of in ruim water koken en afgieten (godslastering volgens chinoes).

Kleverige rijst voor het koken eerst wassen om zetmelen weg te spoelen zodat het minder plakt ;)

Voor wie binnenkort een eitje wilt eten wat ideeën.

20240120_194722.jpg

Broodje pulled pork met coleslaw
20240121_104411.jpg

Nog wel een bammetje erop met eten.

Pulled pork was zo'n "zoveel minuten in de oven ding" van rond de feestdagen, de cole slaw gemaakt met zakjes gesneden wortel, rode kool en witte kool, en de rest natuurlijk.

Vanwege redenen en omstandigheden ontbijt en lunch omgedraaid. Bammetjes met gekookt ei en fruithapje zitten in de tas.

lekkere prijs voor die kipfilet zeg.

PreWO Lahmacun met döner. Zonder kaas natuurlijk want cutten.
20240121_141342.jpg

Met extra knoflooksaus en hotsaucr natuurlijk :D.

20240121_142613.jpg

Strakke prijzen

Nu in de gym. Upper Body
Waar koop je die kippendij voor dat geld?

Dat zijn prima prijzen!

Wat kosten die grote flessen ABC ketjap?

Terug
Naar boven