- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah, goede macros en snel 1500 kcal voor 2. Eet tevens ook erg makkelijk.
yep,ik scheur ze in twee en vouw ze op.Yeah, goede macros en snel 1500 kcal voor 2. Eet tevens ook erg makkelijk.
Proef je die Spinazie erg? Ik vind spinazie niet te nassen, houd me tegen deze is te proberenYeah, goede macros en snel 1500 kcal voor 2. Eet tevens ook erg makkelijk.
Meah eigenlijk niet. Ik vind het een erg goede pizza en ik vind dunne bodem wel lekker eten ipv die big amerikano dikke bodems.Proef je die Spinazie erg? Ik vind spinazie niet te nassen, houd me tegen deze is te proberen
Kay, gaat hem een keertje proberenMeah eigenlijk niet. Ik vind het een erg goede pizza en ik vind dunne bodem wel lekker eten ipv die big amerikano dikke bodems.
Prijs is ook goedkoop 3.5€
Ziet er ook lekker uit zeg!Filet de Canette (eendenborst in eigen vet gebakken).![]()
Haha. Toevallig gisteren rode kool gekookt met appel en kruidnagel. Moest nog denken aan jouw opmerkingen over kleur. Dat had er mooier uitgezien.Ziet er ook lekker uit zeg!
Eet jij hier ook dingen bij of volg je een carnivorendieet?
Is ook een goed idee, om meerdere porties klaar te makenOntbijt voor een ganse week
30gr havermout
200gr skyr
150gr diepvries fruit
Snuifje kaneel
Rijst lijkt nog niet goed gaar. @apfelstrudel wat zeg jij ervan ?
Meah eigenlijk niet. Ik vind het een erg goede pizza en ik vind dunne bodem wel lekker eten ipv die big amerikano dikke bodems.
Prijs is ook goedkoop 3.5€