- Waardering
- 46.984
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja de botten worden helemaal zacht. Je voegt ook wat zuur (azijn) toe aan de pan zodat alles beter oplost.Dan kook je de botten dus helemaal tot collageen ofzo?? Ik heb zoiets ooit gelezen en dat dat dus inderdaad bijzonder gezond is.
Jij bent de chefkok dus.Ja de botten worden helemaal zacht. Je vocht ook wat zuur (azijn) toe aan de pan zodat alles beter oplost.

Wil je tips voor mouseline? Easy peasy.
Koop een passe-vite. Of een aardappel knijper. Of druk ze door een bolzeef.
Kook je aardappels niet te lang. Als je ze te lang kookt wordt het lijm als je pureert. Dus net aan gaar (voordat ze uit elkaar vallen dus) en dan pureren of door een zeef/passe-vite halen.
Tijdens het koken in een pannetje wat boter smelten, wat zwarte/witte peper erbij. Desnoods wat nootmuskaat (want white power) en dan melk of room toevoegen samen met zout (of bouillon blokje of aromat).
Dit verhitten (niet koken) en dan na het zeven van de aardappelen dit meteen erdoor mengen. Proeven, afzouten, klaar. Voila.
Je trademark nagels staan er niet op, ze zijn toch niet stuk?
Geen zorgen!!1!11!Je trademark nagels staan er niet op, ze zijn toch niet stuk?
Whaaaaaa nice! Hoeveel proteïne per stuk?
Omdat aanbranden(bruinen) een maillard-reactie is. Vocht remt deze reactie. Dus als je eerst insmeert met mosterd gaat je vlees niet bruinen.Deze hamlappen heb ik van de week eerst met mosterd ingesmeerd en toen gebloemd. Om de een of andere reden lukt het aanbraden dan nooit zo goed.
Dank, maar ook bij alleen bloemen heb ik dit probleem, dus het is niet alleen de mosterd.Omdat aanbranden(bruinen) een maillard-reactie is. Vocht remt deze reactie. Dus als je eerst insmeert met mosterd gaat je vlees niet bruinen.
Daarom moet je vlees ook altijd droog deppen voordat je het gaat bruinen.
Vlees droog deppen. Pan op hoog vuur, wachten tot ie goed heet is. Beetje olie erin doen. Wachten tot de olie gaat roken. Vlees erin.Dank, maar ook bij alleen bloemen heb ik dit probleem, dus het is niet alleen de mosterd.