- Waardering
- 46.984
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Receptje?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Receptje?

Lekker man, hoe maak jij je oats?
Nou kreeg het niet zo goed weg, heb de helft in de blender gedaan met water…. Heeft iemand tips? Ik maak het heel simpel, kokend water, havermout en whey.
Ik doe 120g oats met 400ml ongezoete amandelmelk, 6g flav n tasty erbij en dat 3min in de magnetron. Goed doorroeren en dan nog eens 3 min. Daarna fruit + 100% callebaut erbovenop en een whey shake ernaast.Nou kreeg het niet zo goed weg, heb de helft in de blender gedaan met water…. Heeft iemand tips? Ik maak het heel simpel, kokend water, havermout en whey.
Ga het eens proberen !Ik doe 120g oats met 400ml ongezoete amandelmelk, 6g flav n tasty erbij en dat 3min in de magnetron. Goed doorroeren en dan nog eens 3 min. Daarna fruit + 100% callebaut erbovenop en een whey shake ernaast.
![]()
Stamppot met een gehaktbal of draadjesvlees, lekker man! Ik wil nog een keer hutspot met klapstuk maken.Volgens mij zijn er stamppot weken bij de Lidl, of niet @Mentat![]()
Aanrader;Stamppot met een gehaktbal of draadjesvlees, lekker man!
Ik heb (helaas) geen Lidl in de buurt, lekkere spulletjes hebben ze daar met die landen- en themaweken. Leuke pakketen met regenboogwortels ook. En de kip in braadzak die ze af en toe hebben is ook een aanrader.
Sperma opmerkingen in 3, 2, 1...
blenderVanmorgen ontbijt wat te lang laten staan. #schokbeton
![]()
Nee, heb er beetje melk bij gedaan. denk ook niet dat mijn blender blij is met rozijnen
Whatever it takes.
In all honesty moet ik zeggen dat ik ze nooit zo zwaar getracked heb (recept komt van TikTok af) omdat ik wat dingen heb veranderd om het iets meer aan te passen aan wat ik comfortabel vind (suiker deels vervangen door honing)
Goede cut 10/1050g cacao nibs