XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Protein brownies :heart:

IMG_3990.jpg
Receptje? :p

Merk wel dat het zwaar op mijn maag valt

Nou kreeg het niet zo goed weg, heb de helft in de blender gedaan met water…. Heeft iemand tips? Ik maak het heel simpel, kokend water, havermout en whey.
Ik doe 120g oats met 400ml ongezoete amandelmelk, 6g flav n tasty erbij en dat 3min in de magnetron. Goed doorroeren en dan nog eens 3 min. Daarna fruit + 100% callebaut erbovenop en een whey shake ernaast.

IMG_8856.jpeg

Volgens mij zijn er stamppot weken bij de Lidl, of niet @Mentat :)

Volgens mij zijn er stamppot weken bij de Lidl, of niet @Mentat :)
Stamppot met een gehaktbal of draadjesvlees, lekker man! Ik wil nog een keer hutspot met klapstuk maken.

Ik heb (helaas) geen Lidl in de buurt, lekkere spulletjes hebben ze daar met die landen- en themaweken. Leuke pakketen met regenboogwortels ook. En de kip in braadzak die ze af en toe hebben is ook een aanrader.

Laatst bewerkt:
Stamppot met een gehaktbal of draadjesvlees, lekker man!

Ik heb (helaas) geen Lidl in de buurt, lekkere spulletjes hebben ze daar met die landen- en themaweken. Leuke pakketen met regenboogwortels ook. En de kip in braadzak die ze af en toe hebben is ook een aanrader.
Aanrader;

Stamppot boerenkool met shoarma.....lekker gekruid shoarmavlees door de boerenkool...man man man wat lekker.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen ontbijt wat te lang laten staan. #schokbeton

IMG_0865.jpeg

Whaaaaaa nice! Hoeveel proteïne per stuk?
In all honesty moet ik zeggen dat ik ze nooit zo zwaar getracked heb (recept komt van TikTok af) omdat ik wat dingen heb veranderd om het iets meer aan te passen aan wat ik comfortabel vind (suiker deels vervangen door honing) :o Goede cut 10/10
50g cacao nibs
110ml Almond Milk
(Melt - Stir to combine)

200g fat free yogurt
40g cacao powder
1/2 cup (50mg) Brown sweetener
80g Plain Flour
1/2 spoon Baking Powder

Bereiden: 180C / 12-15min
____
Ik heb 'm iets aangepast, de brown sweetener heb ik 50/50 honing van gemaakt en de baking power gebruik ik één heel zakje, als ik een halve lepel deed was het niet genoeg. Aanvullend wat cacao nibs erover tijdens het bakken voor de smaak :o

• Heart
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven