AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Grieks, wel van zaterdag dus hopelijk geen schijterij festijn vanavond.

Zet er zero knoflook saus bij, maar met mijn ogen dicht pak ik die knoflooksaus vd griek maar doordat je het niet ziet denkt je body dat je healthy zero saus eet en tellen die kcal dus niet.
Uiteraard haters claimen nu weer “broscience onzin” balbalabl, maar ik ben jacked en jij niet met je vegan poke bowl met Indonesische biologische greenlife fair trade veggies rommel

image.jpg
Niks tegen vegans, zelfs de Katja snoepjes zijn tegenwoordig vegan!!

Laat maar dit ziet er ranzig uit.

Laatst bewerkt:
Grieks, wel van zaterdag dus hopelijk geen schijterij festijn vanavond.

Zet er zero knoflook saus bij, maar met mijn ogen dicht pak ik die knoflooksaus vd griek maar doordat je het niet ziet denkt je body dat je healthy zero saus eet en tellen die kcal dus niet.
Uiteraard haters claimen nu weer “broscience onzin” balbalabl, maar ik ben jacked en jij niet met je vegan poke bowl met Indonesische biologische greenlife fair trade veggies rommel

image.jpg
Geweldig verhaal weer Mr AK47

Het is 6u in de ochtend en ik plaats een foto op internet van mijn ontbijt dat bestaat uit zuurkool, tonijn en een eiwitshake. Ik ben vergeten om de supplementen mee te nemen, maar verder verloopt alles volgens plan.

Bijlagen

• 20240417_055209.jpg
    20240417_055209.jpg
    261,9 KB · Weergaven: 56
M'n tussendoortje van vandaag.. een pudding van soja eiwit, gezoet met erythritol en op smaak gebracht met flavour drops in "cookie" smaak. Verder alleen even wat psylliumvezels..

Bijlagen

• 20240417_105634.jpg
    20240417_105634.jpg
    174 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet verstandig is om hier actief te zijn nu ik m'n (verdere) cut weer stevig in zet.
Man.. wat ziet alles er lekker uit!

Stokbrood meergranen met kaas 20%, rookvlees, en 200g bessen.

Bijlagen

• IMG_1228.jpeg
    IMG_1228.jpeg
    179,2 KB · Weergaven: 35
Terug
Naar boven