royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff Lekker , dit ga ik als eerste maken als ik weer in bulk zit. Goed idee.
Altijd lekker, jalapeno"s!
🤤🤤
Ben zelf aan het cutten. 😂Pfff Lekker , dit ga ik als eerste maken als ik weer in bulk zit. Goed idee.
🥳
Ooow echt , nouja Lekker toch . Lekker als die slierten kaas er vanaf druipen als je die nacho optilt🙃 Lekker bioscioop/filmavond voer💪
Pedigree again?![]()
Runds tagine met wortel, paprika, olijven, opgelegde citroen, aardappel, ui, look, komijn, peper, bouillon, harissa en wrap.

Doet elke dag pijn hahaha, echt m'n guilty pleasure dit.
Heb ooit een filmpje gezien over noodles, dat deze dingen echt slecht voor je systeem zijn, wordt onder andere slecht verteerd door je darmen...ik eet ze niet meer, ik pak gewoon pasta als ik daar zin in heb. Als ik 't filmpje met uitleg tegenkom zal ik hem delen.![]()
Weer een keer instant noodles met 2 eitjes, als ik wat meer trek heb doe ik ook weleens 3 eitjes, of zoals nu een half nestje wol noodles erbij. Die van yumyum vind ik het best, maar van jumbo zelf is ook prima.
![]()
De seasoning die bij een zakje instant noodles zit geeft vaak voldoende smaak, maar een beetje saus in het verlengde van de seasoning kan je altijd toevoegen.
Soms voeg ik ook diepvries erwtjes en wat lente uit toe en heb je een soort van egg fried rice achtig iets.
Kan, het product is gefrituurd, wat waarschijnlijk een ander effect op het deeg heeft dan alleen stomen of koken.Heb ooit een filmpje gezien over noodles, dat deze dingen echt slecht voor je systeem zijn, wordt onder andere slecht verteerd door je darmen...ik eet ze niet meer, ik pak gewoon pasta als ik daar zin in heb. Als ik 't filmpje met uitleg tegenkom zal ik hem delen.