MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    66

Bezoekers in dit topic

• Maiswafel cottage cheese rucola jalapenos
    IMG_20240417_180124.jpg

Altijd lekker, jalapeno"s!

Yess en gezond ! Nu met 10 procent minder kans om ooit dood te gaan volgens het AD 😂😂.

Uit onderzoek onder 500.000 Chinezen blijkt dat mensen die pittig eten langer leven. Wie drie keer per week pittig eet, loopt 10 procent minder kans dood te gaan. Bij wie zes à zeven keer per week pittig eet, is dat percentage zelfs 14 procent. Er is wel een ‘maar’: het blijft altijd lastig om te bepalen hoe dit komt. Leven mensen langer omdat ze pittig eten? Of houden mensen die vaak pittig eten er andere (gezondere?) eetgewoontes op na?

Ben zelf aan het cutten. 😂
    Geniet ervan straks!

🥳
    Ooow echt , nouja Lekker toch . Lekker als die slierten kaas er vanaf druipen als je die nacho optilt🙃 Lekker bioscioop/filmavond voer💪

• Bicep
    Waarderingen: Loca
    IMG_4183.jpeg

Weer een keer instant noodles met 2 eitjes, als ik wat meer trek heb doe ik ook weleens 3 eitjes, of zoals nu een half nestje wol noodles erbij. Die van yumyum vind ik het best, maar van jumbo zelf is ook prima.
    IMG_4182.jpeg

De seasoning die bij een zakje instant noodles zit geeft vaak voldoende smaak, maar een beetje saus in het verlengde van de seasoning kan je altijd toevoegen.

Soms voeg ik ook diepvries erwtjes en wat lente uit toe en heb je een soort van egg fried rice achtig iets.

Bekijk bijlage 622507

Weer een keer instant noodles met 2 eitjes, als ik wat meer trek heb doe ik ook weleens 3 eitjes, of zoals nu een half nestje wol noodles erbij. Die van yumyum vind ik het best, maar van jumbo zelf is ook prima.
    Bekijk bijlage 622508

De seasoning die bij een zakje instant noodles zit geeft vaak voldoende smaak, maar een beetje saus in het verlengde van de seasoning kan je altijd toevoegen.

Soms voeg ik ook diepvries erwtjes en wat lente uit toe en heb je een soort van egg fried rice achtig iets.
    Heb ooit een filmpje gezien over noodles, dat deze dingen echt slecht voor je systeem zijn, wordt onder andere slecht verteerd door je darmen...ik eet ze niet meer, ik pak gewoon pasta als ik daar zin in heb. Als ik 't filmpje met uitleg tegenkom zal ik hem delen.

Heb ooit een filmpje gezien over noodles, dat deze dingen echt slecht voor je systeem zijn, wordt onder andere slecht verteerd door je darmen...ik eet ze niet meer, ik pak gewoon pasta als ik daar zin in heb. Als ik 't filmpje met uitleg tegenkom zal ik hem delen.
    Kan, het product is gefrituurd, wat waarschijnlijk een ander effect op het deeg heeft dan alleen stomen of koken.
    Ik heb er geen last van en durf te garanderen dat je over alle voedingsmiddelen negatieve verhalen kunt vinden.

Back
    Naar boven