ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik dit als groninger nog nooit gezien heb verbaast mij eigenlijk.
Ho eem.Dat ik dit als groninger nog nooit gezien heb verbaast mij eigenlijk.
Jeeezus wat een unit!! Kost da?Nieuw speeltje binnen
![]()
![]()
Gelijk maar ff een test-run..
![]()
Potverdeurie wat een mooi ding!🥰🥰🥰Nieuw speeltje binnen
![]()
![]()
Gelijk maar ff een test-run..
![]()
Boeren metworst is nice.
Hebben hier een varkenshouder in de buurt die ze zelf vers maakt van zijn eigen varkens. Echt heerlijk.
Ja mijn slager doet dit met varkens van een ander. Dat proef je toch wel. 😋Hebben hier een varkenshouder in de buurt die ze zelf vers maakt van zijn eigen varkens. Echt heerlijk.
Geef mij maar een boerin zonder worst.
Hou eens op jij, ik krijg er trek van.Gevallen voor de proeverij bananencake met nootjes meegenomen. Om te voorkomen dat ik de hele cake naar binnen schuif plakjes gesneden en in de vriezer zodat ik 2x pw een plakje mee kan nemen in de lunchtrommel![]()
![]()
Maar bananen cake met nootjes is echt gruwelijk lekker.
Ja staan dus geen calorieën etc op dus dacht misschien geen calorieën 😇 maar met aan het denken gezet dus als hij op is ga ik hem zelf maken o.a. om de correcte calorieën te kunnen fixen. Gisteren even wat gezocht en ga deze binnenkort x makenMaar bananen cake met nootjes is echt gruwelijk lekker.
Gewoon berekenen hoeveel kcals per plakje je hebt, indelen in je schema en genieten! Zou ik doen dan....met mijn eetdagboek, enjoy!
Zet de koffie maar aan, dan kom ik ff proevenGevallen voor de proeverij bananencake met nootjes meegenomen. Om te voorkomen dat ik de hele cake naar binnen schuif plakjes gesneden en in de vriezer zodat ik 2x pw een plakje mee kan nemen in de lunchtrommel![]()
![]()

Gevallen voor de proeverij bananencake met nootjes meegenomen. Om te voorkomen dat ik de hele cake naar binnen schuif plakjes gesneden en in de vriezer zodat ik 2x pw een plakje mee kan nemen in de lunchtrommel![]()
![]()
Danku danku danku sla hem gelijk op 😘![]()
![]()
Je kan hem meeberekenen.....Webshop • Bakkerij Nollen %
Bezoek de webshop van Bakkerij Nollen en bestel eenvoudig online jouw producten. Vandaag besteld = morgen genieten!www.bakkerijnollen.nl
Ja staan dus geen calorieën etc op dus dacht misschien geen calorieën 😇 maar met aan het denken gezet dus als hij op is ga ik hem zelf maken o.a. om de correcte calorieën te kunnen fixen. Gisteren even wat gezocht en ga deze binnenkort x maken
![]()
Gezond bananenbrood recept met walnoten | PuurFiguur
Met dit recept maak je bananenbrood met walnoten. Dat is lekker én gezond! Dit bananenbrood past in een koolhydraatarm dieet.www.puurfiguur.nl

Nice! Op dat donkere stuk links bovenin na een mooie kleur en nog interessanter : hoe smaakt ie 😁😁😁Heb even gemaakt, valt nog wel mee voor mijn eerste cake.
De binnen en buitenkant is wel wat donkerder als in het artikel.
![]()
![]()