AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Als je 6 per dag eet dan tikt het ook wel aan
Valt wel mee hoor. Bij 4000+ kcal kan dat easy. :D
Deed vaak 5 gebakken eieren met soepgroente en ham + bak yoghurt met havermout als ontbijt. Was maar 1 van de 6 à 7 meals.
Maar ja.... dat was dan ook geen cut menuutje...🤣

Valt wel mee hoor. Bij 4000+ kcal kan dat easy. :D
Deed vaak 5 gebakken eieren met soepgroente en ham + bak yoghurt met havermout als ontbijt. Was maar 1 van de 6 à 7 meals.
Maar ja.... dat was dan ook geen cut menuutje...🤣
Toen was je nog Buff

Als je 6 per dag eet dan tikt het ook wel aan
Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Zelf doe ik 2 eieren per dag al zoizo smorgens 1 en savonds 1 bij shake whey, en zo per week bak ik nog is paar keer 2 eieren en/of merguez en wat groentjes.

Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Zelf doe ik 2 eieren per dag al zoizo smorgens 1 en savonds 1 bij shake whey, en zo per week bak ik nog is paar keer 2 eieren en/of merguez en wat groentjes.
Buurvrouw brengt elke twee weken 50 eieren voor 10€

Ik eet 0 eiren per dag. Af en toe maak ik eiren wel op als ik eiren heb gebruikt voor een recept of iets, maak dan wel eens geklutste eiren. Maar niks dagelijks.

Milde kokoscurry met amandelen en vegan kipstukjes
kokoscurry_met_vegan_kip.jpg

1717156124535.png

Tray eieren van 30 stuks(zijn wel dubbeldooiers dus meestal anderhalf tot 2 keer formaat van een normaal ei) gaat hier gemiddeld anderhalf week mee.

Shots fired noemde je haar net dik? :o ik heb al voor minder gevochte @marina1975 :D
Dik zal ik never worden :(

Tray 20 st 2,99 aanbieding. Is de donderdag aanbieding.
5 a day keeps the doctor away :D

Terug
Naar boven