ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tf is dit voor een budget pizza
Das pannekoek met droge worst 🥰
dat @ThaWasteland af en toe een pannekoek is begrijp ik
Beunhaas
Onnodig op de man spelen is dit.dat @ThaWasteland af en toe een pannekoek is begrijp ik
Ik weet wie het zegt. 😌
Argumentum ad hominem
Prima
Of in de buttie 🙊
Succes💪🏽💥🤗Minicut gaat nog volgens plan. In 10 dagen van 79,0kg weekgemiddelde naar 77,4kg ochtend (ben mij ervan bewust dat dit veelal vocht is)
![]()
Hahahahaha die is leuk 😁
op dit moment 0 🤣Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Zelf doe ik 2 eieren per dag al zoizo smorgens 1 en savonds 1 bij shake whey, en zo per week bak ik nog is paar keer 2 eieren en/of merguez en wat groentjes.
Zo’n 20 hele eieren per week, wat meer als je alleen het eiwit zou meerekenenVraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Zelf doe ik 2 eieren per dag al zoizo smorgens 1 en savonds 1 bij shake whey, en zo per week bak ik nog is paar keer 2 eieren en/of merguez en wat groentjes.
Stuk of 30 pw welVraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Hangt wellicht ook af van de hoeveelheid kcals per dag.Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Euhm op zaterdag 2 per dag Afhankelijk van de calorie inname op zondag ook nog 2Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?