Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20240531_174021.jpg

Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Zelf doe ik 2 eieren per dag al zoizo smorgens 1 en savonds 1 bij shake whey, en zo per week bak ik nog is paar keer 2 eieren en/of merguez en wat groentjes.
3-4 per dag, al een lange tijd.

En hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔

fart GIF
Gister bijvoorbeeld echt heel veel, vooral savonds vlak voor en na het naar bed gaan :eek: Snap niet goed waar t soms vandaan komt.Vandaag anders gegeten dus kijken wat er dalijk gebeurd.

Ook van die echt harde lang durende ruften. Gelukkig ruiken ze wel lekker...vind ik.

Flower Blooming GIF by Global Entertainment

Protein farts zijn the best. Whey scheetjes, lekker onder de dekens en dan goed ruiken. Sterke shit.

Geinspireerd door een post hier eerder vandaag, kreeg ik weer eens zin in chocola. Was alweer lang geleden. Aangezien ik nu een week een keto dieet volg, heb ik daar natuurlijk extra op gelet. Dit heeft 20 gram koolhydraten. 90% pure gesmolten cacao met blauwe bosbessen en volle kwark. 👌

20240531_145829.jpg
Meet je ook of je lichaam in ketose stand is? Met van die strips?

En hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔

fart GIF
Nouu, behoorlijk veel… heb op dit moment 800gr groentemix broccoli bloemkool en wortel in mijn routine en dat vind de vrouw niet leuk🤣 vooral niet savonds onder de dekens🤭

Terug
Naar boven