- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3-4 per dag, al een lange tijd.Vraag me af hoeveel eiren worden hier gemiddeld gegeten per dag/week... misschien leuke poll?
Zelf doe ik 2 eieren per dag al zoizo smorgens 1 en savonds 1 bij shake whey, en zo per week bak ik nog is paar keer 2 eieren en/of merguez en wat groentjes.
Gister bijvoorbeeld echt heel veel, vooral savonds vlak voor en na het naar bed gaanEn hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔
![]()
Snap niet goed waar t soms vandaan komt.Vandaag anders gegeten dus kijken wat er dalijk gebeurd.Ik ben een scheetje.En hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔
![]()
Dan heb je geen pep meer nodig.Protein farts zijn the best. Whey scheetjes, lekker onder de dekens en dan goed ruiken. Sterke shit.
Meet je ook of je lichaam in ketose stand is? Met van die strips?Geinspireerd door een post hier eerder vandaag, kreeg ik weer eens zin in chocola. Was alweer lang geleden. Aangezien ik nu een week een keto dieet volg, heb ik daar natuurlijk extra op gelet. Dit heeft 20 gram koolhydraten. 90% pure gesmolten cacao met blauwe bosbessen en volle kwark. 👌
![]()
Nee dat vind ik overdreven. Ik merk het wel. Ben echt in die transitie nu. Drink ook belachelijk veel water.Meet je ook of je lichaam in ketose stand is? Met van die strips?
Ik koop niet voor niets altijd een auto met schuifdak, of cabrio.En hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔
![]()
Ik heb gisteren gegeten als een zwijn, het zijn er nu wel wat meer 😅En hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔
![]()
Dit was 3 seconden voordat mijn vriendin hem van de tafel af stootte.
Nouu, behoorlijk veel… heb op dit moment 800gr groentemix broccoli bloemkool en wortel in mijn routine en dat vind de vrouw niet leuk🤣 vooral niet savonds onder de dekens🤭En hoeveel scheten laten jullie dan per dag? Misschien ook een leuk poll ideetje🤔
![]()