AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

• durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb geen magnetron :o, heb eigenlijk nooit kipfilet maar meestal kip drums, die bakken niet lekker als ze nog half bevroren zijn
    Kipfilet is volgensmij prijs/eiwit verhouding ook veel duurder dan drumsticks. Ik eet ook bijna altijd drumsticks en dan eet ik een heel pak voor 3 of 3,5 euro. Is 550 gram.

Wa wollie noe, Bamie of Nasie ?

Ajam Bami
    300g kipgehakt
    300g kipfilet
    80g mie
    125g gekookte hamblokjes
    450g groenten

IMG_1568.jpeg

Wa wollie noe, Bamie of Nasie ?

Ajam Bami
    300g kipgehakt
    300g kipfilet
    80g mie
    125g gekookte hamblokjes
    450g groenten

Bekijk bijlage 629417
    Dat is echt lekker, heel lang niet meer gehad. Bami kip kroepoek of nasi kip kroepoek.

Geniet er van, zal vast op zijn.

Kipfilet is volgensmij prijs/eiwit verhouding ook veel duurder dan drumsticks. Ik eet ook bijna altijd drumsticks en dan eet ik een heel pak voor 3 of 3,5 euro. Is 550 gram.

Prijs/eiwit, maar is dat dan het pure vlees versus het pure vlees? Of per gewicht inclusief bot bij drumsticks?

Prijs/eiwit, maar is dat dan het pure vlees versus het pure vlees? Of per gewicht inclusief bot bij drumsticks?
    Op een pak drumsticks staat in mijn ervaring het aantal eiwit per 100g vlees. Dat is nemelijk vrijwel hetzelfde als kippendijfilet.

Verhoudingsgewijs verwacht je dat drumsticks en hele poten voordeliger zijn dan (dij)filet, maar wel minder (makkelijk) precies te meten.

Ja das leuk, maar heb je het wel eens afgewogen? Volgens mij is minstens 30% bot/ pees. Dus hoe voordelig is het dan..?

• Like
    Waarderingen: WLB
    Back
    Naar boven