Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kauw je dit bevroren op?
Het ontdooid deels door de “kokend hete” COR. Maar ik kauw het ook gemakkelijk bevroren inderdaad 😅 Doe ook bevroren fruit door de kwark, daar kauw ik gewoon op
Stalen tanden die Tommy🤣Het ontdooid deels door de “kokend hete” COR. Maar ik kauw het ook gemakkelijk bevroren inderdaad 😅 Doe ook bevroren fruit door de kwark, daar kauw ik gewoon op
Die zero garlic is ook wel ranzig als rioolwater, je verneukt je hele pizza ermee als je dat erop gooit.Geen idee hoeveel calorieën. Wie kan het gokken?
turkse pizza met beetje geraspte kaas en kipdijfilet + knoflook. Wel knoflooksaus van xxl gehaald en deze is 36 calorieën (uit mijn hoofd) per 100 gr tov calve 250 calorieën op 100gr.
![]()
![]()
Deeg bevat veel kCals. Eén zo'n pizza met alles erop en eraan... Ik denk zo'n 600-800 kcals per stuk.Geen idee hoeveel calorieën. Wie kan het gokken?
turkse pizza met beetje geraspte kaas en kipdijfilet + knoflook. Wel knoflooksaus van xxl gehaald en deze is 36 calorieën (uit mijn hoofd) per 100 gr tov calve 250 calorieën op 100gr.
![]()
![]()
Je bedoeld met de kipdijfilet erop toch? Zit ik nog aardig safe. Had daarnaast nl 550 gegeten 👌Deeg bevat veel kCals. Eén zo'n pizza met alles erop en eraan... Ik denk zo'n 600-800 kcals per stuk.
De tonijnpizza van Ristorante bij Lidl bevat 800kcals. Is ook een kleine pizza, deze pizza's bevatten relatief veel vet. Vet = 1 gr = 9 kcals....
Maar eet smakelijk!
Ish grote lekkir!
Geen idee hoeveel calorieën. Wie kan het gokken?
![]()
![]()
Topper dankjewel! Denk alleen wel 200/300gr kip 😁 maar schade valt mij echt nog mee. Had er mijn lunch ook voor geskipt dus kan er mee leven zo 😇Als ik t hierop baseer en 200 gr aanhoud voor de pizza ipv de 180 in deze verpakking...![]()
Mekkafood Classic 3 Turkish Pizza Original Lahmacun 3 x 180g
Mekkafood Classic 3 Turkish Pizza Original Lahmacun 3 x 180g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Diepvries. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Ca. 410 pizza
Ca. Ons kip? 110 kcal
Ca. 20 gr kaas 70 kcal
Met saus afgerond ca. 600 kcal
Cool zeg. Mag ik vragen waar je woont?Ja vet hè? Ik heb ook bakbananen etc. Zelf een heleboel fruitbomen geplant, maar er stonden er nog heel wat van de vorige bewoners😍
En tellen als groenten (in US schoolkeukens iig)
Ik moest effe de bril op zetten, dacht dat je een rauw stuk kip ging opeten🤣🤣🤣