AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ok ok dus jij bent ook al van mening dat dit goed is in een cut. Inderdaad dat eetraam, en meerdere mensen (ook d'r Mike) zijn hier voorstander van.
Had dit al 2 keer eerder gedaan maar ga hier gretig gebruik van blijven maken.

Nu nog leren om zalm lekker te vinden. Wat een gore kutvis is dat zeg....

Misschien moet ik hem pureren en veel kruiden er doordoen, misschien met ei bakken in de pan.....ik weet het niet....
Wat je ook kan doen is hem koken, stomen of bakken, in stukjes prakken of trekken en dan nog een keer droog krokant bakken in de pan. Dan door je rijst roeren met evt. extra rijstkruiden. Of een andere vis eten?

• Like
Waarderingen: K82
Ok ok dus jij bent ook al van mening dat dit goed is in een cut. Inderdaad dat eetraam, en meerdere mensen (ook d'r Mike) zijn hier voorstander van.
Had dit al 2 keer eerder gedaan maar ga hier gretig gebruik van blijven maken.

Nu nog leren om zalm lekker te vinden. Wat een gore kutvis is dat zeg....

Misschien moet ik hem pureren en veel kruiden er doordoen, misschien met ei bakken in de pan.....ik weet het niet....
Waarom zalm, andere vet bronnen zijn ook goed.

Overigens ik vind zalm wel lekker. En qua witvis koolvis of kabeljauw eind cut verander ik dit ook ipv momenteel kip.

• Like
Wat je ook kan doen is hem koken, stomen of bakken, in stukjes prakken of trekken en dan nog een keer droog krokant bakken in de pan. Dan door je rijst roeren met evt. extra rijstkruiden. Of een andere vis eten?
Goeie.

Ik wordt de laatste tijd bestookt met tips om zalm te eten : veel eiwit, relatief weinig kcals en ruime hoeveelheid omega3/6....man man man laat die vis toch lekker zwemmen....

Roken op de bbq, iets meer werk wel erg fijn. Maak dan meestal een hele zijde, kan door de pasta salade, op een wrap, gewoon zo.

Wel beetje goede kruiden gebruiken, die pure zalm smaak is niks.

Gewoon rauw in plakjes....

...jij hebt echt een hekel aan me.

✌🏽🤣
Ik??🙄🤪

Heb je al eens dingen als sardientjes of haring in tomatensaus uit blik geprobeerd? Voor vetten bedoel ik dan.
Of maak eens een pasta salade oid met makreel of gerookte forel (of gerookte zalm 😜)

Zalm gebakken met een laagje paturain icm carbonasaus verse van ah op mascarpone basis en verse pasta en gebakken verse spinazie 😎

Zalm met teriyaki saus bestrijkt bosuitjes en gebakken uitjes uit de oven icm groene asperges

Plakjes zalm in een wrap met roomkaas en rucola

Zalmsalade op een vers gebakken stokbroodje

Zalmburger op een broodje

Buttie heeft honger zalm

🥰

Roken op de bbq, iets meer werk wel erg fijn. Maak dan meestal een hele zijde, kan door de pasta salade, op een wrap, gewoon zo.

Wel beetje goede kruiden gebruiken, die pure zalm smaak is niks.
Ik denk dat ik het maar bij tonijn hou dan...

Maar ik zoek eigenlijk nog gewoon een LEKKER vet visje...en niet zo'n droge zoals tonijn (op water).

Komt goed.

Ik??🙄🤪

Heb je al eens dingen als sardientjes of haring in tomatensaus uit blik geprobeerd? Voor vetten bedoel ik dan.
Of maak eens een pasta salade oid met makreel of gerookte forel (of gerookte zalm 😜)
Ja die sardientjes ken ik, zijn ook goed te doen.

Makreel heb ik eigenlijk alleen maar gebakken of gerookt gegeten en nooit rauw ofzo.

Ga ik binnenkort even mee experimenteren.

Zalm gebakken met een laagje paturain icm carbonasaus verse van ah op mascarpone basis en verse pasta en gebakken verse spinazie 😎

Zalm met teriyaki saus bestrijkt bosuitjes en gebakken uitjes uit de oven ivm groene asperges

Plakjes zalm in een wrap met roomkaas en rucola

Zalmsalade op een vers gebakken stokbroodje

Zalmburger op een broodje

🥰
Wow, ok zoals het zo opgeschreven wordt en gelezen klinkt het allemaal heerlijk... Maar toch...

Alsnog thanks voor de tip.

Ik merk overigens dat paling niet echt populair is in BB of überhaupt in cut schema's.

Paling is wel gruwelijk lekker.

Als het in je macro's past zie ik het probleem niet. Paling is volgens mij vrij duur, (heb het nog nooit zelf gekocht). Er zijn goedkopere alternatieven

Als het in je macro's past zie ik het probleem niet. Paling is volgens mij vrij duur, (heb het nog nooit zelf gekocht). Er zijn goedkopere alternatieven
Nee klopt, als't past is 't goed. Paling is idd vrij duur maar zeer lekker.

Daarnaast was ik eigenlijk gewoon benieuwd naar hoe we zalm lekker kunnen maken.

Ik zallum eens testen met wat kruiden en zo, op brood of rijstwafel of gewoon niet piepen en gewoon eten, tot ik het wel lust.

Ik merk overigens dat paling niet echt populair is in BB of überhaupt in cut schema's.

Paling is wel gruwelijk lekker.
Veel te duur als je beetje fatsoenlijke paling wil😝 maar gruwelijk lekker🥰 tis wel vette vis net als zalm

• Like
Ik heb een wedstrijd gewonnen met de volgende kruidenmix:

Citroengras
Steranijs
Venkel
Peper
Verse knoflook
Uipoeder
Verse Rozemarijn
Kleine beetje suiker voor een mooi karamel laagje

Sochtend even droogpekelen (sneller klaar)

Ik doe het op de bbq, maar in de oven moet ook lukken

Alleen de knoflook voor mijn cheat lahmacun 😁
Teriyaki / soja is erg lekker voor een wokgerecht.

Mayo is prima met aardappeltjes etc (maar voor ongeveer dezelfde macros heb je die van remia en die is lekkerder)

Frietsaus smaakt daadwerkelijk beetje naar mcdonalds saus

De hot sate ook lekker voor groente/ wok

De overige smaken vind ik niet bijzonder/ waard te kopen.

Ik zou voornamelijk de teriyaki eens proberen

Ik heb een wedstrijd gewonnen met de volgende kruidenmix:

Citroengras
Steranijs
Venkel
Peper
Verse knoflook
Uipoeder
Verse Rozemarijn
Kleine beetje suiker voor een mooi karamel laagje

Sochtend even droogpekelen (sneller klaar)

Ik doe het op de bbq, maar in de oven moet ook lukken
Oow dat klinkt goed. Voor op de bief?!

Nee klopt, als't past is 't goed. Paling is idd vrij duur maar zeer lekker.

Daarnaast was ik eigenlijk gewoon benieuwd naar hoe we zalm lekker kunnen maken.

Ik zallum eens testen met wat kruiden en zo, op brood of rijstwafel of gewoon niet piepen en gewoon eten, tot ik het wel lust.
Ik begrijp niet waarom je iets zou eten wat je niet lekker vindt. Maar pasta, bourcin, spinazie, (zongedroogde of cherry)tomaaties en teentje knoflook. Geen idee hoe het heet, maar zijn genoeg recepten van te vinden

Toegevoegd: of je zalm marineren in sojasaus

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven