MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nee gewoon deze:

1723480786276.png
In de supermarkt heb je ook een variant met minder suikers = minder kcal. En anders naar de action gaan en zero kcal chilisaus kopen.

Mayo van remia 'friteslijn' nemen, als je minder kcal mayo wilt.

Boontjes zonder saus is no issue en zelfs lekker maar vind brocolli maar droge meuk. Eet 4 dagen Boontjes en 2 brocolli dus dan kan dat sausje er wel vanaf die 2 dagen 👌
ZIjn kruiden niks voor je dan?
Brocolli is ook best te doen met ui, knoflook, kurkuma, paprika poeder dat soort.

Wow, man dat is om en nabij de 2 uur lopen.

Veel lopen tijdens je werk ofzo? Of ben je loopband tester?
Met wandelen moet je een goed tempo aanhouden als je 6k pu aan stappen maakt.
Ik sta behoorlijk vroeg op 4/5uur voor werk en ben veel in beweging om overal wat te gluren. 20k stappen pd is op werkdagen normaal en zat/zon halveert dat, maar moet ik een rondje lopen om de 10k nog te halen.

Ik zag die banaan in jou kwark en kreeg spontaan zin in een bananen split!

Ik sta behoorlijk vroeg op 4/5uur voor werk en ben veel in beweging om overal wat te gluren. 20k stappen pd is op werkdagen normaal en zat/zon halveert dat, maar moet ik een rondje lopen om de 10k nog te halen.

Ben je misschien postbode en zitten er de hele tijd honden achter je aan??

Als ik mijn tempo aanhoud tijdens het lopen zit ik op 7500-8000 stappen per uur.
Vorig jaar werkte ik nog in een timmerwerkplaats dus liep toen ook zeker 10k stappen tijdens werk.
Nu zit ik de hele dag te kijken naar een scherm, dus in de middag loop ik in mijn pauze en in de avond loop ik ook, of gewoon om aan de 10k te komen of sowieso lopen naar de gym.

Maarrreehhh die 20k+ stappen van jou zijn top man.

Als ik mijn tempo aanhoud tijdens het lopen zit ik op 7500-8000 stappen per uur.
Vorig jaar werkte ik nog in een timmerwerkplaats dus liep toen ook zeker 10k stappen tijdens werk.
Nu zit ik de hele dag te kijken naar een scherm, dus in de middag loop ik in mijn pauze en in de avond loop ik ook, of gewoon om aan de 10k te komen of sowieso lopen naar de gym.

Maarrreehhh die 20k+ stappen van jou zijn top man.
Heb kennissen die ook een kantoorbaan hebben en 3k stappen pd maken en die doen vaak sochtends en savonds wat cardio om toch je stappen doel te halen.

Ik maak ook vaak (te) lange werkdagen en dan tikt het ook wel wat aan.
Vandaar ik ook cardio 15min 2x pw er max bij doe puur vanuit gezondheid en hart bpm 130/140 te houden. Pas in een cut (en dan nog pas laaste weken) voer ik me cardio pas op naar 3/4x pw of 5/10/15min langer per sessie.

• Like
Waarderingen: K82
Heb kennissen die ook een kantoorbaan hebben en 3k stappen pd maken en die doen vaak sochtends en savonds wat cardio om toch je stappen doel te halen.

Ik maak ook vaak (te) lange werkdagen en dan tikt het ook wel wat aan.
Vandaar ik ook cardio 15min 2x pw er max bij doe puur vanuit gezondheid en hart bpm 130/140 te houden. Pas in een cut (en dan nog pas laaste weken) voer ik me cardio pas op naar 3/4x pw of 5/10/15min langer per sessie.
3k stappen per dag vind ik wel weinig, maar ik werk over het algemeen vanuit huis dus heb behoorlijk wat vrijheid. Misschien dat ik na het opstaan eens een rondje ga lopen (voor het ontbijt), ik weet niet of dit handig is ivm spiergroei/behoudt om op een nuchtere maag te lopen voordat je je eerste maaltijd hebt gehad. Wat jij?

3k stappen per dag vind ik wel weinig, maar ik werk over het algemeen vanuit huis dus heb behoorlijk wat vrijheid. Misschien dat ik na het opstaan eens een rondje ga lopen (voor het ontbijt), ik weet niet of dit handig is ivm spiergroei/behoudt om op een nuchtere maag te lopen voordat je je eerste maaltijd hebt gehad. Wat jij?
Ik loop graag nuchter, maar ik heb die luxe/tijd niet. In een cut zou ik het zeker adviseren zodat je “eet raam” al kleiner is en met een goede ochtendwandeling krijg je vanzelf energie. Wellicht blik monster erbij en life is complete.

• Like
Waarderingen: K82
Ik loop graag nuchter, maar ik heb die luxe/tijd niet. In een cut zou ik het zeker adviseren zodat je “eet raam” al kleiner is en met een goede ochtendwandeling krijg je vanzelf energie. Wellicht blik monster erbij en life is complete.
Ok ok dus jij bent ook al van mening dat dit goed is in een cut. Inderdaad dat eetraam, en meerdere mensen (ook d'r Mike) zijn hier voorstander van.
Had dit al 2 keer eerder gedaan maar ga hier gretig gebruik van blijven maken.

Nu nog leren om zalm lekker te vinden. Wat een gore kutvis is dat zeg....

Misschien moet ik hem pureren en veel kruiden er doordoen, misschien met ei bakken in de pan.....ik weet het niet....

Terug
Naar boven