Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Niemand beweert ook dat je van de groente massive wordt. Wel dat je wat gezonder blijft tijdens dat proces.
En over het 'de eerste persoon nog tegenkomen': vrijwel alle pro Bodybuilders eten meerdere maaltijden met groenten per dag.
Je hebt fase, waar je in onderhoud/cut meer volume wilt en uitwijkt naar groente/fruit zit je in een stevige bulk vaak te pushen qua kcal en is dit het eerste wat eruit gaat.

Heb wel eens structureel veel groente dagelijks gegeten in prep, maar dat liep ook niet goed af 🤷‍♂️

Persoon misschien niet...
Maar nijntje hier..
JEEZ!!!! :eek:
diereninfo8.jpg
Ik denk dat de spanning wel oploopt voor nijntje door in een maaltijd-foto-topic gepost te worden. zou hij dan toch...?
:sad:

Je hebt fase, waar je in onderhoud/cut meer volume wilt en uitwijkt naar groente/fruit zit je in een stevige bulk vaak te pushen qua kcal en is dit het eerste wat eruit gaat.

Heb wel eens structureel veel groente dagelijks gegeten in prep, maar dat liep ook niet goed af 🤷‍♂️
Ik snap dat de nadruk anders kan worden. Er zit ook nog wel verschil tussen 6 keer per dag 200g groente, of een paar kleine porties. Er helemaal uit doen zou ik nooit willen. Maar goed, ieder z'n manier.

En hoe liep dat niet goed af? Op het toilet? :)

Ik snap dat de nadruk anders kan worden. Er zit ook nog wel verschil tussen 6 keer per dag 200g groente, of een paar kleine porties. Er helemaal uit doen zou ik nooit willen. Maar goed, ieder z'n manier.

En hoe liep dat niet goed af? Op het toilet? :)
Verstopt dat zelfs laxeermiddel niet hielp en het 2 dagen ellende was 🤷‍♂️

Ronde één
IMG_5562.jpeg
Ronde twee
IMG_5563.jpeg

Niet heel gezond maarja vakantie in Italie…
Lekker man, echt ziet er heerlijk uit man....geniet er van en niet meer van die foto's sturen, mijn beeldscherm is enorm en ik krijg er nu echt instant trek door.

Man man man wat ziet dat er fijn uit zeg.

Lekker man, echt ziet er heerlijk uit man....geniet er van en niet meer van die foto's sturen, mijn beeldscherm is enorm en ik krijg er nu echt instant trek door.

Haha ik ga gewoon door met posten, als
Ik weer thuis ben is het elke dag hetzelfde… kip rijst en groente🤦🏻🤦🏻
Maar ik moet eerlijk zijn, ik mis mijn ‘gezonde’ eten echt wel. Gisteren was ik een pizza aan het wegdrukken en kon er gewoon niet van genieten omdat het ‘fout’ aanvoelde🤦🏻 hebben meer hier last van op vakantie? Ik neem wel netjes mijn eiwitten mee

• Heart
Waarderingen: K82

Ik zal je even van je eetlust afhelpen...
Sinds gisterenavond in het bezit van deze jongen.
Is een scoby om zelf kombucha te maken....
20240903_192837.jpg

Dit is dus een 'Scoby'. Een symbiotische cultuur van bacteriën en gisten.
Dit zet zoete thee om in Kombucha.

Some say dat kombucha weer probiotisch werkt (beetje zelfde als waterkefir en melkkefir).
Okee en waar smaakt het ongeveer naar?Kefir ken ik wel, dan de ‘melk’ soort

Terug
Naar boven