XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ziet er goed uit die kip

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.643
Kleine preworkout soufflé:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

45 g vanille whey, 1 heel ei, 1/4e cookies n cream poptart, 50 ml magere melk gemixed, in tupperware gegoten en voor 3 minuten in de magnetron. Topping = 30 gram frambozen en wat walden farms aardbei siroop :) 44 P, 22 C, 9 F.

Beetje saai maar wel lekker.

Post-WO lunch, tonijnsalade:

uploadfromtaptalk1397383109934.jpg

Post workout meal hhnngg.

443DE880-AC09-4B8A-A354-1A6ABBBE8E46_zpsiqyfzczu.jpg

5 eitjes.
6 boterhammen.
3 plakjes ham.
2 plakken kaas.
1 ui.
1 tomaat.
1 croissantje.

1800 kcal :D

Vanille/Choco havermout ontbijt:
IMG_20140412_081751.jpg

Closeup:
IMG_20140412_081736.jpg

Chocolade protein pancakes:
IMG_20140412_130357.jpg

Volkorenbrood met Chocolade havermout spread:
IMG_20140413_123835.jpg

Post workout meal:
Zilvervliesrijst en tuinbonen, kipfilet en fricandeau, nasi/bami groenten en twee eieren.
Ja de eieren hadden mooier gekund...
IMG_20140412_183046.jpg

Poging tot zelfgemaakte rijstebloem
Succes!
IMG_20140412_205137.jpg

Gisterenavond dit met m'n vriendin gegeten, we waren te lui om echt te koken maar dit was bij elkaar ook erg lekker!

21cxh1e.jpg

nu:
b5lmkn.jpg

Laatst bewerkt:
eiwit pannenkoek met kwark en gebakken appel

image.jpg

Protein Banana Oatmeal Cookies

gebaseerd op: http://www.youtube.com/watch?v=vinBQoATlkA

Ik heb het volgende recept gebruikt:

Meng:
2 bananen
2 scoops whey
120 gram oats
50 gram cashew gestampt

Genoeg voor 12 koekjes

18 minuten in een voorverwarmde oven op 180 graden, bij 6 min resterend omdraaien.

De smaak is goed te doen, en het vult behoorlijk!

n2iarl.jpg

4ftpif.jpg

21kbi3a.jpg

Had ze ook geprobeerd, had ze allemaal opgevreten en zat inderdaad echt bomvol :roflol:

Ik ga ze zeker ook maken voorafgaand aan de festivals komende zomer. Goed te kanen en echt goede voedingswaarde gewoon in de vorm van een reep.

Had ze ook geprobeerd, had ze allemaal opgevreten en zat inderdaad echt bomvol :roflol:

Ik ga ze zeker ook maken voorafgaand aan de festivals komende zomer. Goed te kanen en echt goede voedingswaarde gewoon in de vorm van een reep.
Hehe ja die dingen vullen facking erg :p, ze zijn wel beetje droog vond ik maar idd zeker goeie shit voor op festivals :D

Hier btw de voedingswaarde:

2rhnwxi.jpg

Hehe ja die dingen vullen facking erg :p, ze zijn wel beetje droog vond ik maar idd zeker goeie shit voor op festivals :D

Hier btw de voedingswaarde:

2rhnwxi.jpg

Ja idd, ik had et met choco whey en dan smaakt ook goed. Misschien volgende keer nog wat rozijnen erdoor ofzo.. Zijn erg simpel te maken!

Ja idd, ik had et met choco whey en dan smaakt ook goed. Misschien volgende keer nog wat rozijnen erdoor ofzo.. Zijn erg simpel te maken!
Hehe toevallig dat je dat zegt, mijn vriendin wilde ze ook wel proeven maar ik had ze allemaal al op. Zei dus al dat ze deze koekjes waarschijnlijk veel te droog vind dus dat ik er de volgende keer wat rozijnen voor haar in doe.

Andere optie is misschien beetje appelmoes erin verwerken, maar dan echt maar een beetje anders kan je er geen bolletjes van maken en zakken ze in. Heel miss een idee om het mengsel om een schijfje banaan te doen zodat de binnenkant wat zachter is, vraag me alleen af of dit lukt :p

Ik vind ze niet eens zo heel droog tbh.. Kan me drogere maaltijden herinneren in mijn leven :o (kip met rijst :o)

lekker meergranen wrap met wrapsaus,sla en gerookte kip.
nog niet belegde eiwit pannekoeken van b&f waren heerlijk!

20140331_144647.jpg

20140410_125831.jpg

post workout awesomeness

pannekoek met pindakaas, eiwittoetje met appel en havermout met appel

2014-04-14 20.24.37.jpg

2014-04-14 20.24.28.jpg

ziet er lekker en simpel uit. kort receptje? wat heb je tussen je broccoli gedaan?

ui, knoflook (uit een potje?!), en dan de voorgekookte (5 min) broccoli even meebakken. Dan een klein beetje kaas erover (parmezaan of een andere harde kaas).

met een gegrilde kippenpoot dus. (kun je zo kopen op de markt. Alleen even opwarmen in de magnetron met zak en al)

low carb heaven :)

ui, knoflook (uit een potje?!), en dan de voorgekookte (5 min) broccoli even meebakken. Dan een klein beetje kaas erover (parmezaan of een andere harde kaas).

met een gegrilde kippenpoot dus. (kun je zo kopen op de markt. Alleen even opwarmen in de magnetron met zak en al)

low carb heaven :)

Ziet er goed uit! Meer low carb receptjes?

Terug
Naar boven