BerendV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

44 P, 22 C, 9 F.Protein Banana Oatmeal Cookies
gebaseerd op: http://www.youtube.com/watch?v=vinBQoATlkA
Ik heb het volgende recept gebruikt:
Meng:
2 bananen
2 scoops whey
120 gram oats
50 gram cashew gestampt
Genoeg voor 12 koekjes
18 minuten in een voorverwarmde oven op 180 graden, bij 6 min resterend omdraaien.
De smaak is goed te doen, en het vult behoorlijk!
![]()
![]()
![]()
Hehe ja die dingen vullen facking ergHad ze ook geprobeerd, had ze allemaal opgevreten en zat inderdaad echt bomvol![]()
Ik ga ze zeker ook maken voorafgaand aan de festivals komende zomer. Goed te kanen en echt goede voedingswaarde gewoon in de vorm van een reep.
, ze zijn wel beetje droog vond ik maar idd zeker goeie shit voor op festivals 
Hehe ja die dingen vullen facking erg, ze zijn wel beetje droog vond ik maar idd zeker goeie shit voor op festivals
Hier btw de voedingswaarde:
![]()
Hehe toevallig dat je dat zegt, mijn vriendin wilde ze ook wel proeven maar ik had ze allemaal al op. Zei dus al dat ze deze koekjes waarschijnlijk veel te droog vind dus dat ik er de volgende keer wat rozijnen voor haar in doe.Ja idd, ik had et met choco whey en dan smaakt ook goed. Misschien volgende keer nog wat rozijnen erdoor ofzo.. Zijn erg simpel te maken!

ziet er lekker en simpel uit. kort receptje? wat heb je tussen je broccoli gedaan?

ui, knoflook (uit een potje?!), en dan de voorgekookte (5 min) broccoli even meebakken. Dan een klein beetje kaas erover (parmezaan of een andere harde kaas).
met een gegrilde kippenpoot dus. (kun je zo kopen op de markt. Alleen even opwarmen in de magnetron met zak en al)
low carb heaven![]()