AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dat pancake stack dough...
Much nice!

Salade voor de micro's:
IMG_20140404_214156.jpg

Een lichte, eenvoudige pre workout snack
IMG_20140405_080421.jpg

En een high carb, high protein kom havermout
70g havermout
35g pure rice powder
250ml magere kwark
125ml magere yoghurt
1 schep whey protein
2 rijstwafels
2 knäckebrödchen
~800 kcal
IMG_20140406_214014.jpg

WOW, there is great stuff here! :aplause: Kimmona, you go girl ! ;)

Laatst bewerkt:
1e keer in me leven gebakken of überhaupt een koekenpan aangeraakt haha. Nog redelijk gelukt naar mijn gevoel wel dik

20140409_121119.jpg

Beetje late lunch. Gegrilde Musclemeat hamburger, puntpaprika en wat tapenade.

uploadfromtaptalk1397043067539.jpg

Bananen 'ijs'

image (2).jpg

x

Dit zijn mijn maaltijden :D

mc4ubt.jpg

191654.jpg

jijcpk.jpg

Nice! Ik had laatst een keer een salade met daarin noten! Was erg lekker, nooit aan gedacht om dat zelf te doen. :)

Post-WO: Spaghetti meatballsss

Met een groot glas melk :heart:

uploadfromtaptalk1397064602056.jpg

2w1rrqf.jpg

true natural bodyduilding meal:
- kip van muscle meat
- basmati rijst
- broccoli
- banaan
- glaasje volle melk

2 bananen in blokjes invriezen. Daarna in de keukenmachine laten draaien. Eerst krijg je een soort van kruimels maar als je 'm nog even door laat draaien kom je op een punt dat het glad en romig wordt. Magisch moment. Ik doe er dan nog één of twee lepels pindakaas doorheen.

2 bananen in blokjes invriezen. Daarna in de keukenmachine laten draaien. Eerst krijg je een soort van kruimels maar als je 'm nog even door laat draaien kom je op een punt dat het glad en romig wordt. Magisch moment. Ik doe er dan nog één of twee lepels pindakaas doorheen.
Ik deed dit altijd al zonder pindakaas, maar zal het eens met gaan proberen:thumb:

ziet er awesome uit. ik heb alleen geen keuken apparaat, alleen een staafmixer.
als ik de bananen eerst plet en dan invries, zou het dan lukken met een staafmixer?

Ik deed dit altijd al zonder pindakaas, maar zal het eens met gaan proberen:thumb:
Ja je kunt er eigenlijk van alles doorheen doen, blijft altijd lekker. Ik doe er soms (ongebrande) noten of pure chocolade doorheen. Als je de suikers kunt hebben, dan is Nutella ook erg lekker.

ziet er awesome uit. ik heb alleen geen keuken apparaat, alleen een staafmixer.
als ik de bananen eerst plet en dan invries, zou het dan lukken met een staafmixer?
Denk dat het ook prima kan met een staafmixer. Je hoeft het niet eens te pletten voordat je het invriest maar je staafmixer wat meer rond bewegen. Zat er niet zo'n klein hakmolentje bij je staafmixer? Dat werkt ook.

Maaltijd van gisterenavond:Makreel, linzen, groene aspergetips en wat rauwe groente.

foto 4.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

roid meals

Terug
Naar boven