- Waardering
- 27.799
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Afrika heb je nog steeds oneetbare kippen. Dacht dat ik alles kon wat een Afrikaan kan, maar een bierflesje openen met je tanden (zonder schade op te lopen) lukte al niet en die kip eten helemaal niet.Het zou ook zomaar kunnen samenvallen, maar echte vleeskippen zijn pas kort na WWII gekweekt, daarvoor waren kippen inefficiënter in het produceren van dierlijke eiwitten in de vorm van vlees dan varkens en/of runderen. Het doel van kippen was toen het produceren van eieren, kippen werden pas geslacht als die productie stagneerde en dan bleef er iets over wat eigenlijk alleen nog maar geschikt was voor soep oid.
Er waren wel uitzondering, bijvoorbeeld de Franse Bresse kip, maar die waren voor Jan Modaal niet te betalen.
Ze zijn in Afrika ook dol op echte Nederlandse soepkippen, van die dozen met Friese pompeblaadjes erop.In Afrika heb je nog steeds oneetbare kippen. Dacht dat ik alles kon wat een Afrikaan kan, maar een bierflesje openen met je tanden (zonder schade op te lopen) lukte al niet en die kip eten helemaal niet.
wat een geluk voor dat kippenras🤣In Afrika heb je nog steeds oneetbare kippen. Dacht dat ik alles kon wat een Afrikaan kan, maar een bierflesje openen met je tanden (zonder schade op te lopen) lukte al niet en die kip eten helemaal niet.
Was gewaarschuwd en had nog gezegd "doe mij maar een hapje en een biertje"
Die Milsani dingen zijn lekker, ook de kwark met fruitsmaken
Onzin, jij kan alles. Niet goed is opnieuw.In Afrika heb je nog steeds oneetbare kippen. Dacht dat ik alles kon wat een Afrikaan kan, maar een bierflesje openen met je tanden (zonder schade op te lopen) lukte al niet en die kip eten helemaal niet.
Perfect!mealprep voor morgen![]()
- Nasi met kip
- Havermout en Brinta
- Bananenbrood
- magere kwark
- fruit
Sligro haal ik ze zelf, deze zien er ook goed uit🤗🤗
![]()
SchuldigIn Afrika heb je nog steeds oneetbare kippen. Dacht dat ik alles kon wat een Afrikaan kan, maar een bierflesje openen met je tanden (zonder schade op te lopen) lukte al niet en die kip eten helemaal niet.
Dat is niet voorgesneden en gebakken, toch?Handig, geen sligro hier in de buurt helaas. Lidl wel 7 euro per kilo

Nee vaak niet en als je het gekookt heb ben je nog 100 gram aan vocht kwijt. 😅 Althans met de kip van de ah.
Ja 10% zit je zo aan, mede omdat spier ook deels uit vocht bestaat?Nee vaak niet en als je het gekookt heb ben je nog 100 gram aan vocht kwijt. 😅 Althans met de kip van de ah.