- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 94kg
We doen het toch voor de macros en niet omdat het lekker is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We doen het toch voor de macros en niet omdat het lekker is?
ik betrap me daar steeds meer op hahaWe doen het toch voor de macros en niet omdat het lekker is?
Zeker wel☺️ gewoon graaien uit de zak even in de magnetron en dan eten🤗
ik dacht die gaat of pannenkoeken maken of een taart haha...
Havermout (100 g): ~379 kcal, 13 g eiwit, 7 g vet, 63 g koolhydratenik dacht die gaat of pannenkoeken maken of een taart haha...
wat is dit nou weer voor slappe hap
had er toch heerlijke overnights oats van gemaakt. voeding kauwen is immo beter dan drinken ivm enzymen die vrijkomenHavermout (100 g): ~379 kcal, 13 g eiwit, 7 g vet, 63 g koolhydraten
Whey eiwit (50 g): ~200 kcal, 40 g eiwit, 2 g vet, 5 g koolhydraten
Aardbeien (100 g): ~32 kcal, 1 g eiwit, 0 g vet, 7 g koolhydraten
Kiwi (1 stuk, ~75 g): ~46 kcal, 1 g eiwit, 0 g vet, 11 g koolhydraten
Amandelmelk (500 ml): ~130 kcal, 2 g eiwit, 6 g vet, 12 g koolhydraten
Totaal Meal 1: 787 kcal, 56 g eiwit, 15 g vet, 102 g koolhydraten

Vanavond post ik mijn overnight overnigt oats🤗had er toch heerlijke overnights oats van gemaakt. voeding kauwen is immo beter dan drinken ivm enzymen die vrijkomen![]()
Dubbele overnight dat wordt smullen
Die was een smoothie, maar vast of vloeibaar. Je krijgt toch alles binnen dus in feite kan alles in de blender😉had er toch heerlijke overnights oats van gemaakt. voeding kauwen is immo beter dan drinken ivm enzymen die vrijkomen![]()
je krijgt wel alles binnen maar of alles ook goed word opgenomen is een 2eDie was een smoothie, maar vast of vloeibaar. Je krijgt toch alles binnen dus in feite kan alles in de blender😉

Een slechte vertering gaat toch samen met klachten zoals opgeblazen gevoel of gas?je krijgt wel alles binnen maar of alles ook goed word opgenomen is een 2e
Met kauwen worden de belangrijksten enzymen voor vertering vrijgegeven/ gemengd met je voeding.
Daardoor ook sneller verteerd en wordt er meer van opgenomen
onder andere. vaak naar de wc moeten, dunne ontlasting dus geen goede drollen, maagzuur, opboeren. etc etcEen slechte vertering gaat toch samen met klachten zoals opgeblazen gevoel of gas?
Only Whey Wesley15 voor je korting

Klinkt als een avondje zuipen😜🤣onder andere. vaak naar de wc moeten, dunne ontlasting dus geen goede drollen, maagzuur, opboeren. etc etc