- Waardering
- 2.441
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
hahaha jou youtube kanaal
Van alles wat, ene keer ben je aan het gymmen en de andere keer draai je een jonko

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha jou youtube kanaal

Ik ga vanaf vandaag nooit meer kip eten. Eet de volgende dag kip. Ik blijf voor altijd fruit eten. Eet de volgende dag geen fruit. Ik ga alleen maar wandelen stopt met wandelen. Ik ga elke dag 100 dit ups doen stopt na 2 dagen. Ik stop met roken. Begint met roken. Ik ga 12 liter water per dag drinken. Doet dit toch niet. Ik ga alleen maar vlees eten. Wordt vegetarisch de volgende dag.hahaha jou youtube kanaal
Van alles wat, ene keer ben je aan het gymmen en de andere keer draai je een jonko![]()
Allemaal de schuld van censuur, voor de rest is hij stabielIk ga vanaf vandaag nooit meer kip eten. Eet de volgende dag kip. Ik blijf voor altijd fruit eten. Eet de volgende dag geen fruit. Ik ga alleen maar wandelen stopt met wandelen. Ik ga elke dag 100 dit ups doen stopt na 2 dagen. Ik stop met roken. Begint met roken. Ik ga 12 liter water per dag drinken. Doet dit toch niet. Ik ga alleen maar vlees eten. Wordt vegetarisch de volgende dag.
Zalig haha! Bij deze mijn happy egg
Pannenkoeken met curry. Lekker
Alles schommelt volgens 1 van de 7 hermetische principes van het universum, ik schommel meer dus ik ben extra universum.Allemaal de schuld van censuur, voor de rest is hij stabiel
Alles schommelt volgens 1 van de 7 hermetische principes van het universum, ik schommel meer dus ik ben extra universum.
Sorry heb net haze op
Is geen haze is iets andershaze voor dat de klok dubbele cijfers heeft aangetikt is crazy
Laf gedoe. Meteen een kwakje er in wrijven.Je collega respecteert jou levensstijl dus niet, zou in zijn koffie mok pissen als payback
Kzit in Praag. Lkkr eten hier. Prima prijzen ook.
Foto van je zusje?Zusje heeft tiramisu gemaakt, dus moet even proeven 😜
![]()
Gaat niet gebeuren denk ik

Denk jij?