- Waardering
- 4.183
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Je nieuwe baan bevalt goed zo te zien 😉😘
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je nieuwe baan bevalt goed zo te zien 😉😘
Jahh..
Heerlijk man. maar word jij gecoached door @Bullshark ?
Dat lijkt me inderdaad de enige oplossing op dit punt.Je collega respecteert jou levensstijl dus niet, zou in zijn koffie mok pissen als payback
Bah, hoofdpijn rommel

Zelf gemaakt? Zo ja, receptje?
ik ben ontslagen, wat nu?!Je collega respecteert jou levensstijl dus niet, zou in zijn koffie mok pissen als payback
Stook je zijn huis aan
Eet je een boterham met augurk ? 😱😖😖🤮
Was het maar zo, heb nog geen coach.Heerlijk man. maar word jij gecoached door @Bullshark ?

Zeker zelfgemaakt! Alleen de koe niet zelf geslacht

Het zijn High-protein Zero calorie Chocogurken.

Bij deze het recept

uit of thuis?
Dankjewel! De laatste keren deed ik dat met wijn en ontbijtkoek, dus weer wat anders. Ik sla 'm op! 🤗Bij deze het recept
Ingrediënten:
1kg Rundsvlees (mager)
3 ajuinen
2 flesjes bruine Grimbergen
3 laurierblaadjes
2 takjes tijm
klont boter
1 witte boterham met mosterd
2 el luikse stroop (indien niet dieet)
Bereiding:
1) De ajuinen snipperen en ze enkele minuten stoven in een stoofpot met een klont boter (matig vuur).
2) Rundsvlees in stukken snijden en toevoegen aan de ajuinen. Kruiden met peper en zout.
3) Het vlees dichtschroeien op een hoger vuur.
4) De stoofpot deglaceren met 1 flesje bier en het aanbaksel losroeren (hoog vuur).
5) Zodra het bier kookt, 2de flesje bier toevoegen met de laurierblaadjes en takjes tijm.
6) Kookt het bier weer, vuur lager zetten en boterham met mosterd toevoegen.
7) Het stoofpotje laten sudderen op een zacht vuur, idealiter 2 tot 3 uur lang, met deksel erop.
8) Indien de stukken vlees gemakkelijk uit elkaar getrokken kan worden, is tijd om te smullen!
Serveertips:
Heerlijk met handgesneden frietjes en een witloofslaatje.
Laat maar weten wat je ervan vind! Wijn en ontbijtkoek, goeie. Ga ik ook eens proberen binnenkort.Dankjewel! De laatste keren deed ik dat met wijn en ontbijtkoek, dus weer wat anders. Ik sla 'm op! 🤗

Fanta zero🤣Je collega respecteert jou levensstijl dus niet, zou in zijn koffie mok pissen als payback