- Waardering
- 2.387
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat? Ketan meel of zo?
Ziet er goed uit chef. Niet TE veel rijst

Zit 250 gram rijst onder dus best veel man zit in men bulkWat is dat? Ketan meel of zo?
Ziet er goed uit chef. Niet TE veel rijst![]()
Rijstmeel, volgens mij beetje vergelijkbaar met (of hetzelfde als?) rijstbloem van Olvarit haha
Ik vermoed dat een kilo ketan meel bij de toko iets gunstiger geprijsd is dan COR van een fancy nutrienten bedrijf. Maar misschien valt het meeRijstmeel, volgens mij beetje vergelijkbaar met (of hetzelfde als?) rijstbloem van Olvarit haha
Edit: oh ik zie net dat Ketan meel ook rijstmeel is, dat wist ik dan weer niet haha. Denk inderdaad dus hetzelfde

Als ik het zo zie wel ja! Haha goeie tip!Ik vermoed dat een kilo ketan meel bij de toko iets gunstiger geprijsd is dan COR van een fancy nutrienten bedrijf. Maar misschien valt het mee![]()

Voor in z'n glutinous maximus?
Zag de foto er zo goed uit?Heb na het trainen mijn anabole window volgestopt met (zelfbelegde) pizza. Geen foto helaas (op)
Als er een foto was, zou die er goed hebben uitgezien

c**k brand..... klinkt pijnlijk

Eet wekker?#eetwekker ging, nu weer terug naar bed maar;
50gr whey
75gr oats
75gr rijstepoeder
0,75 ltr water
Ja man als ik niet op tijd begin dan wordt dat zo proppen met alle maaltijden tot eind van de dag
Hoeveel calorieën eet je per dag nu en kan je niet dan van 2 maaltijden 1 makenJa man als ik niet op tijd begin dan wordt dat zo proppen met alle maaltijden tot eind van de dag
Ja heb wel een log maar die hou ik niet zo bij eigenlijk.Hoeveel calorieën eet je per dag nu en kan je niet dan van 2 maaltijden 1 maken
Brownie kan je niet een log beginnen
Ah oké man ik ga wel volgen haha 2-3 TRT+?Ja heb wel een log maar die hou ik niet zo bij eigenlijk.
Net weer in blast met om de twee uur voeding
Maand of 2-3 off geweest