- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gefeliciteerd man, geniet er vanFf pizza'tje buiten de deur, ter ere van m'n zoon die 7 werd vandaag
![]()
Waar maak je die van? Wil ik ook wel graag eens proberen
90 gram havermoutWaar maak je die van? Wil ik ook wel graag eens proberen
Ja mijn date had het er inderdaad ook al over, die zei iets over met kwark er bij in? Volgens mij zag ik zoiets ook bij @Alisa voorbij komen? Ga het wel eens proberen💪🏽90 gram havermout
1 ei
1 banaan
30 gram whey
Je doet alles in een blender zorg dat er niet te veel water bij word toegevoegd, maar ook niet te weinig. Ik heb zero bak spray verdeel het over 2 pannen, niet te hoog stand zetten ik heb een elektrische pit. Vervolgens wacht je even draai je de pannenkoeken om. Ik voeg er ook nog 80 gram bevroren fruit eroverheen, wel even in de magnetron doen.
Macros moet je even zelf verdelen ik denk dat jij wel iets meer havermout kan eten 🤣 veel succes! PS misschien x maken voor je date daar word ze ook vrolijk van!! Wakker maken met zo’n ontbijtje! Scoor je punten mee. Ik eet dit veel liever dan alles in een kom en met kokend water 😏👍
Creatine doe ik er meestal ook in
Kwark kan ook er zijn meerderen wegen naar Rome ik zou persoonlijk zonnebloem olie afraden i.v.m. verlagen van je testosteron en bevorderen oestrogeen.Ja mijn date had het er inderdaad ook al over, die zei iets over met kwark er bij in? Volgens mij zag ik zoiets ook bij @Alisa voorbij komen? Ga het wel eens proberen💪🏽
Mijn ontbijt zit rond de 700/800 ckals dus zou ze gewoon in een beetje zonnebloem olie bakken denk ik.
Mijn test is exogeen skyhigh maar bedankt voor de tip neem het mee zodra ik bij de winkel ben voor boodschappen😃Kwark kan ook er zijn meerderen wegen naar Rome ik zou persoonlijk zonnebloem olie afraden i.v.m. verlagen van je testosteron en bevorderen oestrogeen.
Zou dan eerder olijf olie pakken of cocos
Ja dat met de kwark erdoor was voor de baked oats! Pannenkoeken maak ik als ik ze maak met havermout in de blender (of met bakmeel en havermout) , amandelmelk, 2 eitjes en whey.Ja mijn date had het er inderdaad ook al over, die zei iets over met kwark er bij in? Volgens mij zag ik zoiets ook bij @Alisa voorbij komen? Ga het wel eens proberen💪🏽
Mijn ontbijt zit rond de 700/800 ckals dus zou ze gewoon in een beetje zonnebloem olie bakken denk ik.
Dank je!
Pyjama broek 😍