- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Stevig ontbijt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevig ontbijt!
waar zijn al die steaks en eieren e.d. dan? dit zou ik nog niet eens voeren aan m'n hond! (ik heb geen hond). grt gerda
Alleen omdat hij homo is?waar zijn al die steaks en eieren e.d. dan? dit zou ik nog niet eens voeren aan m'n hond! (ik heb geen hond). grt gerda
Snap dat je zulk lekker eten niet aan de honden guntwaar zijn al die steaks en eieren e.d. dan? dit zou ik nog niet eens voeren aan m'n hond! (ik heb geen hond). grt gerda
Nu ben ik super benieuwd wat jij zoal eet, post eens wat foto's!waar zijn al die steaks en eieren e.d. dan? dit zou ik nog niet eens voeren aan m'n hond! (ik heb geen hond). grt gerda
ik ben echt benieuwd naar jou fysiek😍
niet dat ik nou een geweldig fysiek had/heb. Maar ik train al ruim 8 maand niet meer ofzo. Dus van 5x pm naar 0 in 8 maand gaat je fysiek er niet echt op vooruit 😂
Ik kook beter dan je moeder !!!!waar zijn al die steaks en eieren e.d. dan? dit zou ik nog niet eens voeren aan m'n hond! (ik heb geen hond). grt gerda
eet jij altijd mealprep of maak je dit zelf?
Jij bent wel fan van die fanta zero blikjes 😏
Ja machtig fijn haha
Dat jij nog geen banner hebt met augurkenkoning