- Waardering
- 10.365
Ze zijn wel eens smaakvoller geweest. Alsnog van mijn fruithapje genoten. 😅Zijn de aardbeien nog een beetje te eten op dit moment? Vond laatst die van de AH nergens naar smaken😅
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn wel eens smaakvoller geweest. Alsnog van mijn fruithapje genoten. 😅Zijn de aardbeien nog een beetje te eten op dit moment? Vond laatst die van de AH nergens naar smaken😅
Ik zie 4 verschillende maaltijden van 2 maaltijden 6 stuks en van 2 maaltijden 7 stuks.
Klasse!
Nee klopt havermout eet ik 2x per dag en dat maak ik maar voor 3 dagen en maak ik halverwege de week nog een keer😊Ik zie 4 verschillende maaltijden van 2 maaltijden 6 stuks en van 2 maaltijden 7 stuks.
Heb je voor 2 maaltijden die week een vrije invulling?
Ziet er goed uit overigens!
Havermout is voor 3 dagen (2 bakjes per dag) langer durf ik het ook niet te maken hoor haha. Maar dit gaat altijd goed! (Mits je het goed luchtdicht afsluit natuurlijk)Klasse!
De havermout gaat dat goed met bewaren? Als het een dag in mijn shakebeker zit dan begint het bij mij al vaak te ‘meuren’🤣
hoeveel kcal zit nou in bagels, ik hoor altijd dat daar super veel calorieën in zitten
257 x 2 =hoeveel kcal zit nou in bagels, ik hoor altijd dat daar super veel calorieën in zitten
Wat is er dan met champignons?![]()
Voorlopig laatste x met champions ivm aanraden coach. MOP food.
Fodmap?
Ja sorry hahha
Nou als ik elke dag champions en ui eet kan dat heel negatieve invloed hebben op mijn vertering.
Vermijd jij liefst alle fodmap's dan, of weet je van jezelf op welke je slecht gaat?Ja sorry hahha
Nou als ik elke dag champions en ui eet kan dat heel negatieve invloed hebben op mijn vertering.
Ben nog heel erg aan het experimenteren, maar ik leer mijn lichaam wel steeds beter kennen.Vermijd jij liefst alle fodmap's dan, of weet je van jezelf op welke je slecht gaat?