AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag de vid en ben meteen naar de winkel gegaan voor de ingrediënten (had geen kwark en cottage cheese in huis)
Vanavond eet ik 2x 1/4e van de taart. Ik ben benieuwd :meal:

Haha, leuk om te horen - ziet er ook goed uit! Ben benieuwd hoe hij smaakt, deel je ervaring! :D Homemade kwarktaarten ftw.

En het recept van Victor is idd goud. Prima voor de basis.

Haha, leuk om te horen - ziet er ook goed uit! Ben benieuwd hoe hij smaakt, deel je ervaring! :D Homemade kwarktaarten ftw.

En het recept van Victor is idd goud. Prima voor de basis.
Heb jij het ooit al eens gemaakt zonder banaan? Ik zit in de cut en kan die extra carbs wel missen (volg geen IF). Ik heb schrik dat ie nu minder stevig is dan normaal

edit: mijn moeder zegt net dat ik de volgende keer gelatine blaadjes moet toevoegen om het stijver te maken!

Laatst bewerkt:
Zometeen voor het eerst zoete aardappelen eten :D, ben benieuwd. Ook sinds vandaag aan het koken met PAM spray, werkt goed!

vsgbiw.jpg

Ik had de smaak anders verwacht maar ik vind het lekker :D

fau6c5.jpg

Waar heb je die pam-spray gekocht in nl ? zoek er ook naar

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 17:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kai Lan.. Lekkerste en gezondste groente!! Gewokt in kokosolie , knoflook en gember!
''Chinese broccoli'' nomnomm..:meal:

lekker ja, vooral met beef (New king)

Heb jij het ooit al eens gemaakt zonder banaan? Ik zit in de cut en kan die extra carbs wel missen (volg geen IF). Ik heb schrik dat ie nu minder stevig is dan normaal

edit: mijn moeder zegt net dat ik de volgende keer gelatine blaadjes moet toevoegen om het stijver te maken!

Heb het zonder banaan gemaakt, lukt prima. Ik ga de tip van je moeder opvolgen de volgende keer, wil het nog steviger hebben :)

Stop A.U.B met die pic quotes ><

Heerlijke PWO meal.

image.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]Hier heb ik ook nog wat fotootjes

Voordeel van in een pizzaria werken; self made:
10z9wnn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
pvdxg.jpg

Voorbereidingen

BAMM DINER
------------------
broodjes ei en sla en italiaanse kaas en mayo

-------
Lekkere pasta hmmm, voor recept, PM me maar :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

...

En dit was het

oeioei, was ik het toch bijna vergeten! mijn meal van vandaag bij thuiskomst! lekker hoor

jamjam.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Kwarktaart kan idd prima zonder banaan - is grotendeels een zoetmaker, maar daar heb je genoeg diversen van :)

Gamba&veggie stifry, 1 tortilla daarmee gevuld. Daabij nog 3 rijstwafels met 3 gebakken eitjes, plakje kipfilet meegebakken & wat augurken. Appel.
IMG2715_zps91f2c22d.jpg

Mager gehakt schotel met flink wat bonen, paprika, ui, tauge en een beetje nacho's :) + Cottage cheese/avocado/ui/citroensap-mix als "sidedip".
IMG2716_zps9fa80abd.jpg

dayumn TrickyTatsu, ziet er weer goed uit!
mijn PWO-meal, lekkere havermoutpannekoeken. 2 met kaas, 2 met rozijnen en hagelslagmix en 1 met pindakaas
mooop

2013-01-23 12.13.52.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]Hier heb ik ook nog wat fotootjes

Voordeel van in een pizzaria werken; self made:
10z9wnn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
pvdxg.jpg

Voorbereidingen

BAMM DINER
------------------
broodjes ei en sla en italiaanse kaas en mayo

-------
Lekkere pasta hmmm, voor recept, PM me maar :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

...

En dit was het

Dude vertel mij hoe ik die eerste pizza moet maken!!!!

Eitjes, tonijn en brood

uploadfromtaptalk1358961333597.jpg

Terug
Naar boven