XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ik had vandaag een bestelling binnen met daarbij Questbars waar iedereen zo gek op is dus ik moest deze even proberen!
Sorry maar ik weet niet waarom dit zo een hype is, misschien heb ik de verkeerde smaak. Hij was kei hard en erg taai. De smaak was opzich wel lekker
Toen in de oven gedaan op 175 graden voor 6 minuten... daarna smaakte het naar een mislukte brownie en had het de textuur van een luchtige brownie.
Mocht er iemand gaan bestellen, niet deze smaak doen! ;)
Ik ben niet zo moeilijk, lust veel dingen maar ik bestel deze smaak niet nogmaals!

Wat je ook kunt doen is hem in 8 stukjes verdelen en er dan balletjs van draaien en die in een recept verwerken, dan zal het misschien wel super lekker wezen!
Ze zijn in aanbieding bij bodylab, bodyenfitshop en xxlnutrition!
2w4lhzt.jpg

ekn61.jpg

Je moet de cookie en cream smaak eens proberen, smaakt precies zoals die oreo koekjes echt hemels!

Heb al 5 dozen, straks nog maar even paar bij bestellen! :)

1e maaltijd:
Chicken tonight zoetzuur.

de chocolate chip cookie dough questbar is ook superlekker! :D

Laatst bewerkt:
Daar zit ook zoveel eiwit in.. is merendeels vet, daar gaat het nu toch niet om.

9 hele eieren

Zoete aardappel met pindakaas? Oke... pindakaas is lekker maar die pindakaas die jij gebruikt vind ik echt niet te eten, dus dat is al een puntje minder voor jou. :P

Als je wat aan je foto skills doet ziet het er meteen een stuk smakelijker uit. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.074
Zoete aardappel en pindakaas is idd een bazenrecept. Zoete aardappel + eiwitreep (of een willekeurige chocoreep haha) + pindakaas is nóg beter!Sweet Protato :D

Ham-groenteroerbak, getoast brood met ei, 2 stukken knackebrod voor de crunch:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Funbowl; proteine fluff-ijs met carbz (poptart, honey pops, snackajacks met pindakaas, banaan, getoast brood met pindakaas+jam.

Oven-tortilla gevuld met kip+cannellini bonen+bosui roerbak, hele broccoli met kruiden en bbq saus:

Zoete aardappel en pindakaas is idd een bazenrecept. Zoete aardappel + eiwitreep (of een willekeurige chocoreep haha) + pindakaas is nóg beter!Sweet Protato :D

Ham-groenteroerbak, getoast brood met ei, 2 stukken knackebrod voor de crunch:

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...952_773108752733605_7937517492829248984_n.jpg

Funbowl; proteine fluff-ijs met carbz (poptart, honey pops, snackajacks met pindakaas, banaan, getoast brood met pindakaas+jam.

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...634_681297228608500_5783107282895028092_n.jpg

Oven-tortilla gevuld met kip+cannellini bonen+bosui roerbak, hele broccoli met kruiden en bbq saus:

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...900_773789032665577_3705213984439454778_n.jpg

Wanneer doen we eens komen eten bij jou? Krijg honger gvd!

Je bent echt een held ahahahah. Goeie videos ook.
tip voor de magnetron cake halve thee lepel baking powder erbij dan minuutje of minder roeren maakt t luchtiger.
Vraagje voor iedereen. Wat is het meest epic meal die je gegeten hebt dit jaar?

^ dit ik doe het altijd zo. Vind ze zelf veel lekkerder smaken.

What the **** een rauwe aardappel in de magnetron laten garen:roflol:

Ik heb het nog nooit anders gedaan met zoete aardappel. Ja 1 keer toen er visite bleef eten heb ik t in de oven klaar gemaakt, maar normaal gesproken altijd magnetron. 5 minuutjes en t is klaar + geen afwaswerk.

Terug
Naar boven