AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Lekker hoor kwarkkrawk.

@Rop P haha mijn blender vind bevroren banaan ook niet leuk terwijl het niet een hele goedkope is.
Het enige mischien wel lukt is de banaan in plakjes invriezen zodat de blender niet zulke grote chunks hoeft te doen.

Mocht je een nieuwe aanschaffen en je hebt geld zat:
Vitamix 7500!

Op m'n wishlist haha

Lekker hoor kwarkkrawk.

@Rop P haha mijn blender vind bevroren banaan ook niet leuk terwijl het niet een hele goedkope is.
Het enige mischien wel lukt is de banaan in plakjes invriezen zodat de blender niet zulke grote chunks hoeft te doen.

Vitamix 7500!

Op m'n wishlist haha

You must be a genius

Lekker hoor kwarkkrawk.

Vitamix 7500!

Op m'n wishlist haha

Ja ik had ze in stukjes gesneden. Het was ook wel een goedkoop apparaat. Maar ik dacht eigenlijk wel dat je alles zowat in een blender kon gooien :p

Frambozen ijs! Met maar 4 ingrediënten!

eq2rd0.jpg

Frambozen-blauwe bessen muffins

qy8tir.jpg

En gister maar eens normaal eten :p

a2c3ly.jpg

Ik kan niet wachten wanneer jouw website online komt... Ziet er allemaal heerlijk uit

Brinta taart en pannenkoeken
Brinta taart gemaakt van brinta, whey, een ei, kaneel, amandelmelk en wat rozijnen
Pannenkoeken gemaakt van oats, amandelmelk, kaneel, ei eiwitten, magere kwark en een banaan

2u7vma9.png

Jummie. Vakantiegevoel op n bordje!

uploadfromtaptalk1401626032458.jpg

Zelfgemaakte speltwraps met zelfgemaakte tonijnsalade was m'n lunch vanmiddag.

1q1gtf.jpg

Proteïne Bananenbrood

28vfwyb.jpg

Chocolade cups met een vulling van chocolade whey, kokosmeel en cacao. Helaas kreeg ik het niet zo lekker op de foto als dat het er uit zag.. nomnom

260txmf.jpg

IMG_2718_1.jpg

kleine 2e post workout: Eiwit pannenkoek met een eetlepel pindakaas en aardbeien
zon lekkere combo!

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Zelfgemaakte speltwraps met zelfgemaakte tonijnsalade was m'n lunch vanmiddag.

1q1gtf.jpg

Proteïne Bananenbrood

28vfwyb.jpg

Chocolade cups met een vulling van chocolade whey, kokosmeel en cacao. Helaas kreeg ik het niet zo lekker op de foto als dat het er uit zag.. nomnom

260txmf.jpg

Mag ik van die bananenbrood en die choco cakes het recept? ga ik t morgen maken :D

quote nou niet steeds die foto's

jezus

etc bla

Laatst bewerkt:
Van dat bananenbrood zou ik ook graag het recept krijgen. Ziet er echt heerlijk uit.

@Casper, die pannenkoek ziet er ook niet slecht uit ;)

Had eens gekeken hoeveel zout er in die fajita/enchilada/chilli seasoning zakjes zat, 20 gram per 100 gram, damn...
Iemand tips voor low salt seasoning?

OT:

ImageUploadedByTapatalk1401808386.256284.jpg

rare pasta

inb4 origineel

inb4 niet grappig

Wraps met chili. Teveel chili hehe

En jammer dat ik t nooit normaal kan eten. Saus loopt er aan alle kanten uit :o

uploadfromtaptalk1401820380921.jpg

Terug
Naar boven