XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
4ine6s.jpg

Vind t zelf niet lekker smaken, erg chemisch. Heb de karamel en mayo. Die laatste is wel lekker fris ergens doorheen.

Zelfde met de aardbeiensaus. In kwark is t wel lekker, maar zonder dat het ergens mee vermengd is vind ik het niet te eten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanavond was de eerste BBQ van deze zomer voor Team Muscle Meat! Met op het menu: Kipfilet Argentina, Paard en Runderkogelbiefstuk, Kant-en-klare rijst salade Risoni, Pangasiusfilet, Avocado door de salade en de Low fat hamburger.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanavond was de eerste BBQ van deze zomer voor Team Muscle Meat! Met op het menu: Kipfilet Argentina, Paard en Runderkogelbiefstuk, Kant-en-klare rijst salade Risoni, Pangasiusfilet, Avocado door de salade en de Low fat hamburger.

Nice, zo'n bbq wil ik ook wel hebben :D
Klinkt goed!

Hoe maak je die broccoli pizzabodem? :-)

Excuses voor de late reactie...
Recept was iets van 1 ei, mozerella (Lidl's light versie gebruikt) en broccoli. Het precieze recept weet ik niet meer. Had het van Google.
In principe kun je ook het bloemkool pizzabodem recept zoeken en de bloemkool vervangen met broccoli ;).

Post workout wrap (was goed spul)
IMG_20140524_123633.jpg

Moneyshot
IMG_20140524_123904.jpg

Nog even wat kcal halen voor bed (havermout, POV cake met WF Choco en wat noten).
IMG_20140524_224613_1.jpg

Post workout wrap dag (protein bar chunks, banana, choco havermout en pindakaas) 2:
IMG_20140525_125110.jpg

Big ass avondmaal (100g ongekookte zilvervliesrijst, 50g ongekookte volkorenpenne, 300g groentenmix, 150g koolvis en 125g kipfilet uit de oven).
IMG_20140525_174931.jpg

Afsluiter van de dag (high protein muffins, kwark met havermout en pinda's)
IMG_20140525_210341.jpg

Doorsnee
IMG_20140525_210322.jpg

Gelijk maar even het ontbijt voor morgen klaargemaakt
IMG_20140525_210350.jpg

Is dat wat? Ben wat sceptisch tegenover die sauzen...lijkt me dat er of smaak ontbreekt of dat er iets anders niet zo gezond in zit?

Sommige dingen van WF zijn lekker, sommige niet. Het is altijd iets anders dan je hoopt haha. Maar lees eens de reviews op bodyenfitshop bijv en dan zie je wel welke lekker zijn. Jam zou ik niet doen, karamelsaus, chocosaus en pannekoekenstroop zijn best lekker (als je niet teveel doet). En ja het is natuurlijk niet 'clean', maar dat kan ook niet anders met 0kcal :p

Excuses voor de late reactie...
Recept was iets van 1 ei, mozerella (Lidl's light versie gebruikt) en broccoli. Het precieze recept weet ik niet meer. Had het van Google.
In principe kun je ook het bloemkool pizzabodem recept zoeken en de bloemkool vervangen met broccoli ;).

Post workout wrap (was goed spul)
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140524_123633.jpg
Moneyshot
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140524_123904.jpg

Nog even wat kcal halen voor bed (havermout, POV cake met WF Choco en wat noten).
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140524_224613_1.jpg

Post workout wrap dag (protein bar chunks, banana, choco havermout en pindakaas) 2:
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140525_125110.jpg

Big ass avondmaal (100g ongekookte zilvervliesrijst, 50g ongekookte volkorenpenne, 300g groentenmix, 150g koolvis en 125g kipfilet uit de oven).
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140525_174931.jpg

Afsluiter van de dag (high protein muffins, kwark met havermout en pinda's)
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140525_210341.jpg

Doorsnee
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140525_210322.jpg

Gelijk maar even het ontbijt voor morgen klaargemaakt
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140525_210350.jpg

mag ik miss die muffins recept?
en wat betekent WF?

ziet er lekkerrrr uit!

Sommige dingen van WF zijn lekker, sommige niet. Het is altijd iets anders dan je hoopt haha. Maar lees eens de reviews op bodyenfitshop bijv en dan zie je wel welke lekker zijn. Jam zou ik niet doen, karamelsaus, chocosaus en pannekoekenstroop zijn best lekker (als je niet teveel doet). En ja het is natuurlijk niet 'clean', maar dat kan ook niet anders met 0kcal :p

Zoals ik al zei. Ik ben zeker verkocht aan de Chocolade, caramel, pancake sauce en de bbq saus valt ook wel in mijn smaak!

Maar smaken verschillen mijn vriendin vind de chocolade niet te vreten.. Ik vind ze heerlijk.

Overnight Oats... of Proats. Hoe je het wilt noemen!
Recept:
30 gr havermout, of meer wat jij wilt
30 gr whey, ik gebruik vanille. Is ook naar smaak
En de rest moet je zelf verzinnen!
Je kunt er alles in doen wat je lekker vind. Omdat het 1 nacht in de koelkast staat, word alles lekker zacht en heb je een soort van papje!
Ik heb er ongeveer 100 a 150 ml water bij gedaan, je kunt ook melk doen als je het wat romiger wilt.
Daarbij nog wat moerbeien, gojibessen, kaneel, kersen en chiazaad.
Even doorroeren, afdekken en in de koelkast.

In de ochtend weer doorroeren en nog wat fruit over als je dat wilt!
Handig als je weinig tijd hebt in de ochtend.
Het is natuurlijk wel een koud ontbijt, dus je kunt het ook eventueel opwarmen! in de magnetron!

23how77.jpg

Superfood cracker!
Recept:
100 gram gebroken lijnzaad
30 gr pompoenpitten
30 gr zonnebloempitten
10 gr chiazaad
snufje zout
2 theelepels oregano
150 ml water
Alles mixen, even een half uurtje laten staan.
Dan alles op een bakpapier leggen en die bedekken met nog een bakpapier en dan plat drukken tot het bijna volledig is uitgespreid over het bakpapier
In de oven op 175 graden voor 35 a 40 minuten.
Volledig laten afkoelen in de oven, dan zijn de crackers super knapperig!

Macros voor het hele recept zonder de kaas ;)
785 kcal
36,2 e
42,5 k uit de lijnzaad, de meeste zijn vezels. Als je een andere lijnzaad neemt (van body&fitshop) zitten er minder koolhydraten in
64,6 v

Je haalt er ongeveer een stuk of 8 a 10 misvormde crackers uit. :P

Oh de kaas is 30+ jonge kaas van de Deen.

11uxh02.jpg

Froyo.. frozen yogurt!
Is echt super lekker! Als je nog die danootje power reclame kent.. bij die toetjes kreeg je van die plastic stokjes zodat je een ijsje kon maken van je toetje... Daar smaakt deze froyo naar!
Recept:
150 gr griekse yoghurt, 0% vet
10 a 15 gram whey, ik had banaan genomen
20 gram bevroren frambozen, deze knijp ik dan kapot zodat het klein stukjes zijn
Alles door elkaar roeren en dan in de vriezer voor 20 minuten, eruit halen en nog even roeren. Nogmaals 15 minuten ongeveer!
Wat anders fruit erop en eet smakelijk!

34rzlex.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker al die recepten! :D

Dit is mijn 7 dagen lunch (ja klinkt heel saai 7 dagen hetzelfde maar dit is wel erg lekker;))

Ik maak het voor 3 of 4 dagen ivm versheid enzo

(Voor 4 dagen)
200 g ongekookte pasta (ik gebruik boekweit of kamutpasta)
40 g pesto (ik heb die van teressana, aangezien de rest zobnebloemolie bevat en geen extra virgin olijfolie)
500 g kipreepjes (de kip kruid ik met Italiaanse kruiden mix, peper en zout)
1/2 pak rucola (of rauwkost naar keuze)
15 g kokosolie

Als eerste laat ik water koken voor de pasta. Vervolgens doe ik de pasta erbij (circa 10 min)
De kip bak ik op zeer hoog vuur in de kokosolie (het moet bruin worden voor een lekkere smaak:))
Ik weeg alles apart af en deel dit door 4. Daarna doe ik 10 g pesto erbij samrn met een handje rucola. Door roeren en klaar!

Ik hou van simpel, snel, lekker en voedzaam:)

IMG_20140525_130842.jpg

0cbd92a7fc08fe2fa4d2fd0d5f51c041.png

Twee eitjes en vier plakskes runderrookvlees op een (op de foto verdwenen) tarwe bolletje. Daarnaast nog een bolletje met die plakjes kipfilet. Prima tussendoortje, na het middageten en voor het avondeten. :)

SP1988, ah kijk inspiratie. Dit brengt me op het idee om weer eens penne pasta te maken, lekker met tonijn. :)

Middag en avondmaal

uploadfromtaptalk1401119599382.jpg

WF aanraders: Caramel saus (beetje te dik), Pannekoeken siroop (beetje te waterig), Aardbeien siroop,
WF afraders: PINDAKAAS
Iemand ervaring met baking soda in de magnetron cakes? Hoeveel is genoeg? laatste geprobeerd maar het hele gerecht smaakte ernaar :/

WF aanraders: Caramel saus (beetje te dik), Pannekoeken siroop (beetje te waterig), Aardbeien siroop,
WF afraders: PINDAKAAS
Iemand ervaring met baking soda in de magnetron cakes? Hoeveel is genoeg? laatste geprobeerd maar het hele gerecht smaakte ernaar :/

Twee theelepels doe ik altijd in een bananenbrood.

Eet iemand van jullie wel eens swirl? Van die ijsjes wat je zelf kunt samen stellen.. softijs met fruit en chocolade etc...
Ik heb de gezonde versie uitgevonden! :p

5l8ccj.jpg

Recept:
300 gr griekse yoghurt
30 a 35 gr whey of caseïne. Ik gebruik caseïne berry blast van Body&fitshop.. die smaak is echt lekker zoet
30 gr bevroren frambozen de lidl, je kunt ze makkelijk kapot maken door gewoon in ze te knijpen

Alles bij elkaar doen, even roeren. Als het nogal veel is verdeel je het over 2 bakjes zodat het sneller bevriest. 30 a 35 minuten in de vriezer, daarna weer roeren en nogmaals 10 a 15 minuten de vriezer in.
Daarna is het klaar! Als het nog te zacht is moet het wat langer.
Ik heb er wat aardbeien bij gedaan en wat zelf gemaakte chocolade cruesli (recept kun je vragen, dat post ik dan ook hier.)

Terug
Naar boven