Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
ja ik ga denk ik maar havermout repen maken met appelmoes en isolaat er in :)

heb hier al meerdere kereneen lekker bananenbrood voorbij zien komen wil hetnu ook maken!!

http://www.bodyenfitshop.nl/blog/recepten/Heerlijk-luchtige-bananenbrood/
zag dat recept, weten jullie toevallig of je he took zonder dadels kan maken? of is dat een ingrediient nodig voor de binding oid? (heb namelijk geen keukemachine!)

of hebben jullie nog andere bananebrood recepten?

Hier is mijn bananenbrood ;) Dit was mijn 2e keer, had eerst een ander recept maar was niet lekker.

Ingrediënten

55 gram whey, banaan
10 gram whey, smaakloos (kan ook 65 gram whey banaan als je echt van super zoet houd)
30 gram havermout, fijngemalen
30 gram kokosmeel
½ theelepel bakpoeder
Kaneel
3 gram chiazaad (hoeft niet)
8 gram cacaonibs (hoeft niet)

2 ei-eiwitten
1 ei
240 gram banaan (2 middelgrote bananen)
25 gram dadels, ongeveer 4 a 5 (Dit is dus eigenlijk niet nodig vind ik!)
1 eetlepel vanille extract
200 ml water

Benodigdheden

Siliconen cake vorm

Verwarm de oven voor op 175 graden

Stop de dadels in een keukenmachine totdat deze een beetje fijn is. Doe daarna de bananen, het ei, ei-eiwitten, vanille extract en water erbij en laat dit draaien tot het 1 mengsel is.

Doe dit bij de droge ingrediënten en roer het goed door.

Spray de cakevorm even in met PAM en doe het mengsel in de cakevorm. Bak deze voor ongeveer 60 minuten op 170 graden.

525 gram
941 kcal
81,8 gram eiwit
105,4 gram koolhydraten vooral uit de havermout, banaan en dadels
20,9 gram vet
20 gram vezels
53 gram suiker vooral uit de banaan en dadels

Hij is lekkkkkkerrr! Wat je ook kunt doen is de dadels weglaten want hij is erg zoet!
Ook iets minder water want hij was nog een beetje nat. Ik moet soms ook een recept aanpassen ;) Niet alles lukt in 1 keer

Tip: Om hem zonder extra whey te maken, vervang je dat voor fijngemalen havermout of amandelmeel. Laat dan wel de dadels er in, anders is hij niet zoet genoeg denk ik.

Tip: In plaats van water kun je ook gewoon melk gebruiken, het is maar hoeveel caloriëen je in je cake wilt

Ik heb nu wat tips gevraagd, voeg wel 1,5 theelepel bakpoeder toe en 200 gram banaan ipv 240 gram. Dan word hij wat hoger. Laat de dadels gewoon weg en ipv een keukenmachine stop je het dan in de blender! Succes!

dr9f2u.jpg

1.5 kg bacon, lekkkkkkkker

140kdpc.jpg

2na1zys.jpg

Pizzatje gemaakt

lekker!

Voor t eerst zelf hollandaise saus gemaakt. Dit gaat verkeerd aflopen natuurlijk...

uploadfromtaptalk1402074957915.jpg

In het algemeen veel zoetigheid idd, IMO ideaal voor na een training. Je kan meerdere kanten op gaan, je kunt er een echte junkbowl van maken door bv snoepgoed, vla en kinder ontbijtgranen te gebruiken / of je kan de meer "healthy" tour nemen en volop magere kwark met wei, fruit en een bescheiden hoeveelheid ontbijtgranen nemen. Ik varieer graag tussen de twee :)

Wat ik ook geweldig vindt is bv 500 gram optimel vla + banaan invriezen, na training dat mengen met magere kwark + wei, dan daaraan fruit + cereals toevoegen. Giga schaal zo - geweldig!

Heb wel beetje moeten gniffelen om je maaltijden :D Sub in een sub :D Kreeg er wel honger van zeg!!! Vooral steak & cheese is mijn favoriet (die heb ik echt in geen maanden meer gegeten), maar nu ik aan het cutten ben heb ik overal zin in :P

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Chocolade cups met chocolade whey vulling
2n1rwbm.jpg

Healthy parfait
28k0qb6.jpg

Pannenkoekjes!! Recept hier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/4-ingredient-eiwit-pannenkoeken-368519/
eb6lpx.jpg

Eiwit ijsjes
6560lg.jpg

Ziet er goed uit zeg!!!! :D Pff.. ik ga niet meer kijken.. honger!!!

Die Healthy Parfait, wat zit er allemaal in?

wow die eiwit ijsjes!!!!! mag ik het recept?
perfect voor morgen warmmm

Bananenbrood/cake, recept van strongwoman.

2yy84qr.jpg

Amai.. Hoeveel eten jullie wel niet? :p hemels gewoon!

Ingrediënten

55 gram whey, banaan
10 gram whey, smaakloos (kan ook 65 gram whey banaan als je echt van super zoet houd)
30 gram kokosmeel
½ theelepel bakpoeder
Kaneel

2 ei-eiwitten
1 ei
200 ml water

Benodigdheden

Siliconen cake vorm

Stop de dadels in een keukenmachine totdat deze een beetje fijn is. Doe daarna de bananen, het ei, ei-eiwitten, vanille extract en water erbij en laat dit draaien tot het 1 mengsel is.

Spray de cakevorm even in met PAM en doe het mengsel in de cakevorm. Bak deze voor ongeveer 60 minuten op 170 graden.

525 gram
941 kcal
81,8 gram eiwit
20,9 gram vet
20 gram vezels

Hij is lekkkkkkerrr! Wat je ook kunt doen is de dadels weglaten want hij is erg zoet!
Ook iets minder water want hij was nog een beetje nat. Ik moet soms ook een recept aanpassen Niet alles lukt in 1 keer

Tip: Om hem zonder extra whey te maken, vervang je dat voor fijngemalen havermout of amandelmeel. Laat dan wel de dadels er in, anders is hij niet zoet genoeg denk ik.

Tip: In plaats van water kun je ook gewoon melk gebruiken, het is maar hoeveel caloriëen je in je cake wilt

Ik heb nu wat tips gevraagd, voeg wel 1,5 theelepel bakpoeder toe en 200 gram banaan ipv 240 gram. Dan word hij wat hoger. Laat de dadels gewoon weg en ipv een keukenmachine stop je het dan in de blender! Succes!

The usual rijst & kip
T-Bone steak
Gains pannenkoeken

1ik8w2.png

Tonijnsteak uit de grillpan :)

1585yf4.jpg

Ingrediënten

55 gram whey, banaan
30 gram kokosmeel
½ theelepel bakpoeder
Kaneel

2 ei-eiwitten
1 ei
200 ml water

Benodigdheden

Siliconen cake vorm

525 gram
941 kcal
81,8 gram eiwit
20,9 gram vet
20 gram vezels

Ook iets minder water want hij was nog een beetje nat. Ik moet soms ook een recept aanpassen Niet alles lukt in 1 keer

Hoeveel banaan heb jij gebruikt (vanwge de opmerking eronder) en hoeveel water of heb jij melk gebruikt? heb jij erin gedaan? ga hem morgen maken!

En vraagje voor de mensen die welis proteine fluff gemaakt hebben, kan je dat ''bewaren'' nadat je het gemaakt heb? even lekker koud zetten in de ijskast ofzo en dan een uurtje later eten? of zakt het dan in?

Terug
Naar boven