Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag ze zojuist ook liggen bij de MCD. Had er echt trek in en bijna gekocht, tot ik het prijskaartje zag. 7.50 voor 500 gram!, ik wacht nog even tot ze in het seizoen zijn hahaHet witte goud lag hier in ieder geval in de supermarkt maar is snel uitverkocht. Helaas lag er nog maar 1 bosje van 500 gram want ik wou soep maken en aspergers bij de aardapelen voor meerdere personen.
![]()
Beter dan de Mac Donalds dit hoor 😍Het witte goud lag hier in ieder geval in de supermarkt maar is snel uitverkocht. Helaas lag er nog maar 1 bosje van 500 gram want ik wou soep maken en aspergers bij de aardapelen voor meerdere personen.
![]()
Het witte goud lag hier in ieder geval in de supermarkt maar is snel uitverkocht. Helaas lag er nog maar 1 bosje van 500 gram want ik wou soep maken en aspergers bij de aardapelen voor meerdere personen.
![]()
Zie dat ze hier nu 2,99 per 500 gr zijn😲Zag ze zojuist ook liggen bij de MCD. Had er echt trek in en bijna gekocht, tot ik het prijskaartje zag. 7.50 voor 500 gram!, ik wacht nog even tot ze in het seizoen zijn haha
Eet smakelijk dameLaatste feestmaal. Op naar 6 dagen kip met groente ✌️
![]()