Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Wijn kan er ook in voor de alcoholisten die zich op de vrijdavond volgieten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wijn kan er ook in voor de alcoholisten die zich op de vrijdavond volgieten
Dat ziet er toch bijna net zo appetijtelijk uit als mijn ontbijtje!![]()
80 gram rijstebloem 20 gram pindakaas 25 gram whey 100 gram diepvries fruit
Hahaha lekker !!!Dat ziet er toch bijna net zo appetijtelijk uit als mijn ontbijtje!
![]()
Hier ook magere kwark, maar dan met Sinaasappel Slimpie, 0 kcal.
Hopelijk smaakt het beter dan het eruit ziet.![]()
op dit punt moet je nieuwe kommen kopen man🙏![]()
Niks moet 😊
Was heerlijk
Ik wilde net zeggen, dat is niet veel voor jou. Ben je aan het cutten?
yep, zit op 3000 kcalIk wilde net zeggen, dat is niet veel voor jou. Ben je aan het cutten?
Das ff wennen denk ik, of gaat het moeiteloos?
zit nu in week 3, ik at in de bulk 4000 kcal, maar het gaat me nog makkelijk af.
O ja het is zeker geen 1800 o.i.d., niks dramatisch. Zit nu zelf ook in een kleine cut, gemiddeld 3500 kcal per dag. Vind het toch wel ff wennen bij sommige maaltijden.zit nu in week 3, ik at in de bulk 4000 kcal, maar het gaat me nog makkelijk af.
Ik heb kleine veranderingen gemaakt, zoals minder havermout/ brinta in de ochtend en geen pindakaas er doorheen.
Verder veranderd er niet zo heel veel, alleen ietsjes minder eten bij het avond eten en de maaltijd voor het slapen gaan.
3000 kcal is stiekem nog best veel!
3500! hoe krijg doe je dat haha? beweeg je veel?O ja het is zeker geen 1800 o.i.d., niks dramatisch. Zit nu zelf ook in een kleine cut, gemiddeld 3500 kcal per dag. Vind het toch wel ff wennen bij sommige maaltijden.