MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pre bed meal
Blijft een erg goede meal voor het slapen die je makkelijk kan verhogen qua kcal indien nodig. Eventueel 85%/100% cacao bij en/of blauwe bessen voor de bloeddruk zou ik zelf doen als kcal/macros weer iets ruimer zijn.

300gr magere kwark
100gr xxl choco mouse
15gr iso whey, maakt de smaak van je kwark stuk beter en dikker
200gr aardbeien
30gr muesli
Zero caramel saus, die van xxl is niet erg goed maar moet het er maar mee doen

IMG_8890.jpeg

Quamtrax en per3M hebben ver weg de lekkerste whey smaken die ook echt lekker zijn en niet als Chernobyl smaken.

IMG_0613.jpeg

Simpel en saai, maar effectief

Das ff wennen denk ik, of gaat het moeiteloos?
zit nu in week 3, ik at in de bulk 4000 kcal, maar het gaat me nog makkelijk af.

Ik heb kleine veranderingen gemaakt, zoals minder havermout/ brinta in de ochtend en geen pindakaas er doorheen.

Verder veranderd er niet zo heel veel, alleen ietsjes minder eten bij het avond eten en de maaltijd voor het slapen gaan.

3000 kcal is stiekem nog best veel!

zit nu in week 3, ik at in de bulk 4000 kcal, maar het gaat me nog makkelijk af.

Ik heb kleine veranderingen gemaakt, zoals minder havermout/ brinta in de ochtend en geen pindakaas er doorheen.

Verder veranderd er niet zo heel veel, alleen ietsjes minder eten bij het avond eten en de maaltijd voor het slapen gaan.

3000 kcal is stiekem nog best veel!
O ja het is zeker geen 1800 o.i.d., niks dramatisch. Zit nu zelf ook in een kleine cut, gemiddeld 3500 kcal per dag. Vind het toch wel ff wennen bij sommige maaltijden.

Terug
Naar boven