Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Aah koffie erbij ja, lees ik wel vaker.. ook in de havermout. Niet iets wat ik wil proberen haha

Hey! Leuk, welkom.

Ja dat probeer ik wel altijd! Ik haal wel veel inspiratie van Instagram etc maar als ik een recept precies overneem of alleen een beetje aanpas dan vermeld ik dat erbij!
Er is al zoveel gemaakt dat er op een gegeven moment weinig overblijft, dus dan zie ik vaak dat er alleen 1 ingrediënt word aangepast en dat is dan een nieuw recept lol.

Eigenlijk is het best simpel, als je het weet. En je moet niet bang zijn om te falen. :P

Zou ik toch eens proberen, de smaak van koffie proef je er niet in maar het smaakt lekkerder dan met water ;-)

Plots 2 late diensten gekregen ff improviseren
2moqfyx.jpg

Kip met rode ui paprika en champignons gewokt in szechuan saus, met basmati rijst, ik gok op jaloerse collega's vanavond

Mijn vaste maaltijd om 12:30
200 gram gekookte volkoren macaronie
100 gram gebakken rundergehakt
4 eieren 1 dooier
Beetje sambal en gehaktkruiden en eten maar.
2qk6s69.jpg

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Mijn vaste maaltijd om 12:30
200 gram gekookte volkoren macaronie
100 gram gebakken rundergehakt
4 eieren 1 dooier
Beetje sambal en gehaktkruiden en eten maar.
2qk6s69.jpg

Die ga ik morgen ook maar eens maken! Lijkt alleen meer als 1 dooier zo geel

Ja mijn bedoeling was 1, haha was nog 3/4 geel bijgevallen tijdens het scheiden haha

ziet er inderdaad lekker uit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spinazie Rijst en een magere grillburger

Nu heb ik honger :D

Heb je toevallig een goed recept voor een pizzabodem? :-)

Wat voor recept? Met bloem of wat had je in gedachten?

Ik heb 2 soorten geprobeerd, en allebei word het echt niet zoals je het verwacht haha. Ik ga er niet meer aan beginnen ook! :P
Als iemand het wel lukt om er een heerlijke bodem van te maken, laat het me weten!

Wat een culinaire hoogstandjes zeg! Kom ik met me rijst en kip aanzetten. Durf er geeneens een foto van te posten

Misschien gewoon een eiwit pancake als bodem gebruiken [emoji1]

Post workout

24uyglj.jpg

Wat voor recept? Met bloem of wat had je in gedachten?

Ik heb 2 soorten geprobeerd, en allebei word het echt niet zoals je het verwacht haha. Ik ga er niet meer aan beginnen ook! :P
Als iemand het wel lukt om er een heerlijke bodem van te maken, laat het me weten!

Ja mij viel het ook tegen, maar wat heb je gebruikt? Alleen ei en bloemkool? Denk dat er nog eens ander ingrediënt bij moet.. misschien een heel klein beetje bakpoeder of bloem ofzo? Jij bent de expert:D!?

Ja mij viel het ook tegen, maar wat heb je gebruikt? Alleen ei en bloemkool? Denk dat er nog eens ander ingrediënt bij moet.. misschien een heel klein beetje bakpoeder of bloem ofzo? Jij bent de expert:D!?

ik heb een paar weken een bloemkool snack geprobeerd te maken (recept stond hier op DBB)
gekookt, geblendert, cocao + stevia toegevoegd.
had lekker moeten zijn.. was zo verschrikkelijk smerig

Ik duf nu die pizzabodem niet te proberen :D

Tonijn en amandelpasta

2cdz6h3.png

Terug
Naar boven