MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ik weet dat ze hier zelf ook op het forum zit, maar wat promotie kan geen kwaad dacht ik zo ;)
Hier staan heerlijke recepten op, met verschillende soorten smaken whey! Hieronder bijvoorbeeld 1 met bananenbrood (ook al gaan er die al zoveel door heen, haha), maar dan met ananas whey!

http://sanneskitchen.com/recepten/bananen-ananas-eiwit-cake/

kan iemand dat bananenbrood recept PMen of even quoten? geen zin om topic te doorzoeken :P

Uur geleden zelf gemaakte weightgainer op [emoji20] best wel smerig...

http://www.bodybuildrecepten.nl/weight-gainer-zonder-eiwitpoeder/

ImageUploadedByTapatalk1403295412.241603.jpg

35c4ymb.jpg

Aan het koken

Bakkie rijst met kipfilet en wst brokkoli en daarover lekker chillisaus!

uploadfromtaptalk1403358551118.jpg

Lekker

Hier even wat pics van mijn eten van de laatste weken..

Dit is een mugcake, mijn postworkout vanaf nu na elke training. Oats/Whey/Ei
rbfpyo.jpg

Mager rundergehakt, 4 eiwitten, 1 dooier, volkoren macaroni, spinazie & ui
118gnyg.jpg

Kwark, casein (chocolate/cookie), mango, cacao, blauwe bessen, amandelen en WF chocosaus
14xigwy.jpg

Bosbessen muffins volgens Strongwomen recept (ongeveer)
n32bl3.jpg

Rucola, rozijnen, cashewnoten, pompoenpitten, mozarella light, honing, walnotenolie, gegrilde kip en zoete aardappel
2unwl95.jpg

Volkoren wrap met pindakaas en banaan tussen de gril en getopt met WF caramelsaus
2q9cuv5.jpg

Spinazie/caseine smoothie
2aglqpg.jpg

Volkoren pasta, groentemix en ei
16kdtv9.jpg

Zoete aardappel frietjes met WF BBQ saus en kip, en een salade met lowfat cheese on the side
347z18w.jpg

Havermout pannenkoek met banaan
i71ikg.jpg

Eigen gemaakt pizza probeersel, de topping was iets te zwaar voor de lowcarb bodem haha
2u43r0h.jpg

Havermout/Eiwitten cake/koek met bosvruchten
2mr8bwo.jpg

Gezonde wentelteefjes met gekookte bosvruchten
2vbk2fk.jpg

Eigen gemaakt gezonde kwarktaart
6itsnp.jpg

Gezonde eiwitten appel cake
2jbnp7l.jpg

Bagel met pindakaas, banaan en chiazaad (shake on the side)
2iih2dl.jpg

Mijn nieuwe standaard prebedtime meal, casein met 6 eiwitten, shaken, amandelen/noten bij doen en 3 minuten in de magnetron, daarna wat kaneel en/of WF saus erop
bfmccm.jpg

Dubbele bananenpannenkoeken met kwark/whey ertussen en aardbeien + WF aarbeiensaus
2i93tcj.jpg

Volkoren wrap met pindakaas en banaan en aarbeitjes!
i4etn5.jpg

Is de BBQ saus van WF te doen ? De choco heb ik in ieder geval bij de ganzen gekieperd. Ligt er nog steeds, zelfs de ganzen lusten hem niet. ???

had ik maar het geduld om zulke shit te koken :(

sup met die kwarktaart, welke smaak? en voedingswaarde?

Zelf eens een taartje geprobeerd te maken.

image.jpg

@stevanovic mag ik miss t recept van jouw mugcake? Lijkt me lekker

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Is de BBQ saus van WF te doen ? De choco heb ik in ieder geval bij de ganzen gekieperd. Ligt er nog steeds, zelfs de ganzen lusten hem niet. ???

Ik had hem gekregen vond hem niks was net n plas water op je bord veels te dun en weinig smaak

Klein bordje hier in vergelijking haha

v6qmh3.jpg

Vandaag een mug cake op m'n site, ik zie dat Stefan ook een mug cake heeft gepost... toevallig! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen een ananas tulband met gezonde chocolade spread!

Ik weet dat ze hier zelf ook op het forum zit, maar wat promotie kan geen kwaad dacht ik zo ;)
Hier staan heerlijke recepten op, met verschillende soorten smaken whey! Hieronder bijvoorbeeld 1 met bananenbrood (ook al gaan er die al zoveel door heen, haha), maar dan met ananas whey!

http://sanneskitchen.com/recepten/bananen-ananas-eiwit-cake/

Wat leuk! Thanks! :D Bananenbrood is inderdaad erg populair heb ik gemerkt, dat wist ik niet. Je kunt er veel mee variëren, gewoon iedere keer een andere smaak eiwit poeder. :D

http://www.fitnesskeuken.nl/?p=115 Google en gij zult vinden. Dit is overigens de basis, je kan van alles extra toevoegen of zelf sleutelen aan de hoeveelheden, zoals hierboven genoemd heeft Sanne ook een variatie op haar site staan.

Sommige mensen zijn een beetje lui... :rolleyes:

Zelf eens een taartje geprobeerd te maken.

Ziet er lekker uit!

ziet er allemaal heerlijk uit, vooral die kwarktaart :o

Leervoer voor vandaag;
75g gekookte kip
70g zilvervliesrijst
Snijbonen, courgette, prei
Bieslook
Zout en peper
En een halve el parmezaan

image.jpg

@stefanovic oh die gerechten zien er écht heerlijk uit, zou je het recept kunnen geven van die eiwitkwarktaart?

Ja die BBQ is top vind ik, vind zelf die choco ook het meest chemisch en zou die niet nog eens halen. Maar weggooien dat doe ik eigenlijk nooit :P

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

sup met die kwarktaart, welke smaak? en voedingswaarde?

2v0n4uq.jpg

Voor de hele taart:
1979 kcal
71 gr vet
139 gr koolhydraten
196 gr eiwitten

Recept is overigens van Strongwoman geloof ik, niet van mij :)

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

@stevanovic mag ik miss t recept van jouw mugcake? Lijkt me lekker

Echt heel simpel, doe 1 ei (met dooier) in een schaaltje, gooi er 30/35gr oats bij ( ik doe ultra fine oats van B&F, heb hem ook met Pure rice powder geprobeerd, ook lekker!) en dan 15gr whey (ik doe chocola).

Dan doe ik er nog wat cacaonibs bij voor de bite en een klein beetje stevia. Even goed roeren (klein beetje water erbij als het te dik is)

Vervolgens 2 minuten in de magnetron, dan rijst het op tot een cakeje en kan je hem zo los van het schaaltje maken.

Terug
Naar boven