joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral die ratatouille ziet er heerlijk uit. Hoe heb je die precies klaargemaakt?
Ziet er lekker uit, maar die angst voor vet is nergens voor nodig johGeroosterd volkorenbrood, Milnerkaas, ontvette ham, ijsbergsla, tomaat, augurk, zilverui, eitje uit de tuin van de buren, smoked-kruiden. Toplunch !![]()

Iedere ochtend rond een uur of 7 staat er een nieuw recept op mijn website www.sanneskitchen.comIk heb sinds vandaag ook een eigen facebook pagina voor m'n website! Mochten jullie op de hoogte willen blijven, like mijn pagina even.. dan volg je automatisch!![]()

Homemade sushi en wat side-dishes! Game of Thrones seizoen-afsluiter in stijl kijken
4 maki rollen; 1 met zelfgemaakte tonijn-krab salade / 1 met kip-rosbief ("sushi club" / zalm-mango / futo-maki (aka prop alles erin wat past).

Wow dat ziet er lekker uit!! Hoelang ben je bezig dit allemaal te maken?
http://www.fakesteve.net/wp-content/uploads/2009/12/drooling_homer-712749.gif2.png

Wow dat ziet er lekker uit!! Hoelang ben je bezig dit allemaal te maken?
Ik maak het meestal met een vriendin van me (zij is ondertussen sushi expert geworden haha), we zijn er wel zo'n 1-1.5 uur mee bezig. Als je de rijst goed van tevoren kookt en laat afkoelen kan je vrij rap beginnen; bereid je filling ingredienten, matjes met zeewier klaarleggen, afgekoelde rijst erop, vullen met wat je wilt en rollen + snijden die hap. Wel een aanrader om een keer te proberen
Ik ben meestal van de "vage" sushi rollen (m'n favo is kip-banaan-pindakaas hahaha!), zij meer de traditionele - zo heb je van alles wat. Leuk om mee te experimenteren in ieder geval, en prima post-workout voer ook als je je eigen protein-bronnen mag bepalen 
@tricky.. maak jij een keer sushi voor mij, maak ik voor jou iets van mijn recepten haha![]()
Super leuke site met leuke creatieve ideeën! Ga er zeker een aantal proberen. Gepassioneerd met voeding omgaan ftw!Was ook super lekker! Ondertussen heb ik wel wat sushi-ervaring opgedaan, is leuk als je merkt dat je steeds beter in iets wordt - en sushi maken is sowieso funIk maak het meestal met een vriendin van me (zij is ondertussen sushi expert geworden haha), we zijn er wel zo'n 1-1.5 uur mee bezig. Als je de rijst goed van tevoren kookt en laat afkoelen kan je vrij rap beginnen; bereid je filling ingredienten, matjes met zeewier klaarleggen, afgekoelde rijst erop, vullen met wat je wilt en rollen + snijden die hap. Wel een aanrader om een keer te proberen
Ik ben meestal van de "vage" sushi rollen (m'n favo is kip-banaan-pindakaas hahaha!), zij meer de traditionele - zo heb je van alles wat. Leuk om mee te experimenteren in ieder geval, en prima post-workout voer ook als je je eigen protein-bronnen mag bepalen
![]()
. Heb het wel eens geprobeerd met zo'n sushi kit van de AH maar toen smaakte het echt naar die supermarktsushi, bleh. Ik heb ook altijd het probleem dat ze niet goed aan elkaar blijven, wel heel lekker.
Heb daarna wat bloem toegevoegd en ging vele beter.
Had dit probleem ook altijd. Tegenwoordig bak ik ze in een pan (met goeie anti aanbak ofc) en keer ik ze pas om als ze in de pan kunnen schuiven zonder dat ik een spatel nodig heb. Beetje heen en weer schudden af en toe tot ze niet meer blijven plakken aan de bodem.