- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Voor de hele taart:
1979 kcal
71 gr vet
139 gr koolhydraten
196 gr eiwitten
Recept is overigens van Strongwoman geloof ik, niet van mij![]()
Dit recept staat nu online op www.sanneskitchen.com
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 06:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:40 ----------
Ik ook niet! Het is niet zo als echte chocolade saus, maar over toetjes etc heen is het prima te doen.
Wat leuk dat je m'n kwarktaart hebt gemaakt! Vond je de bodem wel lekker? Die vond ik nogal smaakloos eigenlijk.. volgende keer met een echte biscuit bodem maken. ^^

Wow die gevulde tomaat ziet er echt lekker uit!
Ik vond het koek juist het lekkerst en de kwark iets saaier.
Hier is mijn versie van de eerder geposte appeltaart, het raster was heel lastig te maken omdat het spul echt kleverig is. Maar de smaak is overheeeeerlijk, halve appeltaart al opgegeten gisteravond
![]()
Het grote dingen die er moeilijk lekker uitzien maar mij te veel moeite zijn om te maken topic.

Wow die gevulde tomaat ziet er echt lekker uit!
Ik vond het koek juist het lekkerst en de kwark iets saaier.
Hier is mijn versie van de eerder geposte appeltaart, het raster was heel lastig te maken omdat het spul echt kleverig is. Maar de smaak is overheeeeerlijk, halve appeltaart al opgegeten gisteravond
![]()

Wrap met gekruide kipblokjes, sla, avocado (1/2), mango, blauwe bes, Sriracha-saus.
Voor 2 kleppers: CAL 985 / E 74,3 / KH 92,6 / V 32,8
Tip voor de Pesto van Strongwoman: invriezen kan zeer goed in ijsblokjesvorm. Zo heb je mooie, makkelijk bruikbare porties.