AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Sinds wanneer moet een cheese cake in de oven?? Niet gewoon in de koelkast laten opstijven?

Sinds het bestaan van cheesecake? De gebakken roomkaas versie is de enige echte cheesecake. In dit geval is er kwark gebruikt en ei om het vet wat wel in roomkaas zit, te vervangen. Zo voorkom je dat de boel droog wordt. De rauwe versie is kwarktaart, de low-fat-triljoen suikers variant van de monchoutaart.

Wok gerecht! (zoutloos)

Wok gerecht! (zoutloos)

Ei mie
Broccoli
Ananas
Cashewnoten
Wortels
Gerookte kip reepjes
Paprika

Peultjes
Bos uitjes
Geklopte ei
Peper reepjes
Tauge

Wijn azijn
Honing
Soya saus (zonder zout)

Lekker en gezond :)

wok.jpg

Pannenkoekmix de helft van de inhoud
30 gr whey
1 banaan
20gr havermout

Vrij simpel, haha.

Straks zelf maar even die kwarktaart proberen te maken.

Ok, nice, maar waarom zijn die van jou zo dik? Ik lees wel eens dat mensen er ook bakpoeder bij doen maar jij doet dat niet schijnbaar.

Iemand een goed pasta gerecht (met kip & groenten) om mee te nemen naar werk? Ik wil aanstaande zondag voor paar dagen wat klaarmaken.

Tips welkom, thanks!

Iemand een goed pasta gerecht (met kip & groenten) om mee te nemen naar werk? Ik wil aanstaande zondag voor paar dagen wat klaarmaken.

Tips welkom, thanks!

1 courgette
350g champignons
2 uien
300g pasta
500g kipfilet
125ml zure room
2 theelepels oregano
4 eetlepels olijfolie

Snijd courgette in plakjes, champignons doormiddidden, uien in ringen en kip in blokjes. Bak alles. Kook de pasta. Gooi alles bij elkaar en doe de room en oregano erbij. Beetje peper en zout.

3 porties, zowel warm als koud erg lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Post workout; garnalen (400 g) met groente-stirfry; asperge, tauge, kapucijners, uitje, wortel, courgette. 3 tortilla's met lowfat kaas, BBQ saus en mosterd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En daarna PS3 natuurlijk :D

net een eiwitbom gemaakt, 500 gram kwark, wat melk, 100gr whey, 100gr havermout en 60ml zonnebloemolie

Havermoutcakeplak uit de oven, lekker ontbijtje!

20130131_095845.jpg

20130131_100135.jpg

Rijst, kipfilet, rode en gele paprika, prei, curry poeder en beetje bouillon.

20130131_125509.jpg

2vxpxs3.jpg

Boterhammetjes met kippenwit & Whey Isolaat shakeje

Mooie foto!

1 courgette
350g champignons
2 uien
300g pasta
500g kipfilet
125ml zure room
2 theelepels oregano
4 eetlepels olijfolie

Snijd courgette in plakjes, champignons doormiddidden, uien in ringen en kip in blokjes. Bak alles. Kook de pasta. Gooi alles bij elkaar en doe de room en oregano erbij. Beetje peper en zout.

3 porties, zowel warm als koud erg lekker!
klinkt goed man, morgen even testen denk ik.
zure room is dat creme fraiche?

Terug
Naar boven