Prestigio
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 189
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er krokant uit. Kan je de ingrediënten en wijze even posten aub.

Kan hier precies geen bijlage meer toevoegen met mijn gsm?
Uitgeholde courgette's met mager gehakt, courgette (we gooien niks weg!), ui, paprika en tomatensaus.
Hmm, lijkt me heerlijk voor op rustdagen. Veel werk?

Missisk tip: zoete aardappel kan je ook klaarmaken in de oven
Maar ff aanbakken in de pan gaat wel ongeveer 10x zo snel als een oven voorverwarmen etc... En met ontbijt vind ik het wel belangrijk dat het snel klaar is. Omdat ik de aardappel had geraspt was het ook echt super snel klaar in de koekenpan.Die van jouw ziet er zo stevig uit. Zelf een proberen te maken vandaag. Viel helemaal uit elkaar en bleef aan de bodem plakken... Zonde. Volgende keer beter. Misschien kan je met zeggen hoe je de jouwe zo stevig kreeg.In deze video bespreek ik kort hoe je protein fluff maakt, zie 02:53
http://www.youtube.com/watch?v=2zrwoYqCj6s
Op rustdagen eet ik zelf nauwelijks sugary foods en houd ik het grotendeels clean. Maar tijdens een cut/recomp approach maak ik wel degelijk gebruik van cereals en andere lekkernijen post workout
En tenzij je 20 min wilt staan met zo'n mixer zou ik een vaste aanraden haha.
Iets te veel werk om dat iedere x te doen. Als je een specifiek gerecht wilt weten; laat maar horen en ik probeer em met meer diepgang te omschrijvenVoor nu volstaat een picture + korte omschrijving hah!