AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wil iedereen aub kappen met die pic quotes? We zien het zelf ook wel hoor ;)

2nlvjht.jpg

Hoeveel calorieen zijn die maaltijd, en hoeveel eet je er per dag?

Kan hier precies geen bijlage meer toevoegen met mijn gsm?

• Topic Starter Topic Starter
Uitgeholde courgette's met mager gehakt, courgette (we gooien niks weg!), ui, paprika en tomatensaus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm, lijkt me heerlijk voor op rustdagen. Veel werk?

1500kcal dit is trouwens me ontbijt
2nknawx.jpg

Laatst bewerkt:
Ontbijt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Geraspte zoete aardappel kort gebakken, twee gebakken eieren en ontbijtspek.

Avondeten:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Salae van veldsla, broccoli, komkommer, cherrytomaatjes en zwarte olijven. Met gebakken garnalen gemarineerd in knoflook, peterselie en citroen.

Eerste keer dat ik garnalen had klaargemaakt (was niet moeilijk want ze waren voorgegaard) maar ze waren heerlijk!

Missisk tip: zoete aardappel kan je ook klaarmaken in de oven

Hmm, lijkt me heerlijk voor op rustdagen. Veel werk?

Mwa, valt op zich mee. Natuurlijk wel wat langer mee bezig als een standaard stirfry - maar het resultaat was het iig waard :D

Rustdag maaltijd van vandaag: 400 g gemarineerde hamlap (babi pangang kruidmix & saus), >800 g groentenmix, gegrilde aubergine.

Missisk tip: zoete aardappel kan je ook klaarmaken in de oven

Ja dat weet ik :) Maar ff aanbakken in de pan gaat wel ongeveer 10x zo snel als een oven voorverwarmen etc... En met ontbijt vind ik het wel belangrijk dat het snel klaar is. Omdat ik de aardappel had geraspt was het ook echt super snel klaar in de koekenpan.

Homemade chicken bacon cheeseburger

ImageUploadedByTapatalk1359908020.595226.jpg

In deze video bespreek ik kort hoe je protein fluff maakt, zie 02:53
http://www.youtube.com/watch?v=2zrwoYqCj6s

Op rustdagen eet ik zelf nauwelijks sugary foods en houd ik het grotendeels clean. Maar tijdens een cut/recomp approach maak ik wel degelijk gebruik van cereals en andere lekkernijen post workout :)

En tenzij je 20 min wilt staan met zo'n mixer zou ik een vaste aanraden haha.

Iets te veel werk om dat iedere x te doen. Als je een specifiek gerecht wilt weten; laat maar horen en ik probeer em met meer diepgang te omschrijven :) Voor nu volstaat een picture + korte omschrijving hah!
Die van jouw ziet er zo stevig uit. Zelf een proberen te maken vandaag. Viel helemaal uit elkaar en bleef aan de bodem plakken... Zonde. Volgende keer beter. Misschien kan je met zeggen hoe je de jouwe zo stevig kreeg. :)

Bedankt.

schnitzeltje van 2 onsjes met aardappelen uit de oven in olijfolie en een salade met dressing.
Goed maaltje?

2mwtq1t.jpg

Laatst bewerkt:
Schnitzelgains

yep! magere schnitzel.... slechts 160 kcals/100gr.... enne gains moet ook!

Alleen jammer dat het paneer zich helemaal volzuigt met vet

Zelfgemaakte sushi post workout :D Was gigantisch lekker!

Terug
Naar boven