AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20pot2q.jpg

350gr kippa, gefixt met wat ketjap en flink wat kerriepoeder. Op 't einde nog klein beetje honing er over.
200gr roerbakgroenoes met wat zoetzure saus.

kcal; 529
carbs; 10
vet; 13
protons; 94 (leef'd)

lekka.

Welke roerbak groente gebruik je? Ziet er lekker uit!

Ehm, chinese roerbakgroenten van de emte. Niet aan te raden om elke keer die aan te schaffen, die shit is best duur namelijk. Beter bij de appie in de aanbieding gelijk een voorraad inslaan en invriezen.

Ehm, chinese roerbakgroenten van de emte. Niet aan te raden om elke keer die aan te schaffen, die shit is best duur namelijk. Beter bij de appie in de aanbieding gelijk een voorraad inslaan en invriezen.

Die Thaise wokgroenten van de Appie zijn vaak in de bonus en die zijn zowaar goed in verdeling en smaak.
Gebruik ze ook vaak. Met een dot oestersaus en mirin. :heart:

Edit: Je hebt trouwens de eerste wok, die er ook als wok uitziet. Ik zie hier altijd bleke meuk voorbij komen. Jij kan dingen.

Word toch automatisch dr AH/Jumbbo of Aldi/Lidl voor mij. De andere supermarkte kom ik nooit. Eens gaan kijken wat ze hebben. Beetje ketchap/soja erbij. Sambal en vloeibare knoflook. Dit moet zeker gaan smaken! Morgen eens gaan rondneuze :)

Word toch automatisch dr AH/Jumbbo of Aldi/Lidl voor mij. De andere supermarkte kom ik nooit. Eens gaan kijken wat ze hebben. Beetje ketchap/soja erbij. Sambal en vloeibare knoflook. Dit moet zeker gaan smaken! Morgen eens gaan rondneuze :)

404cd2b44c43.gif

Gewokte komkommerlinten en tilapia, met witte rijst!

uploadfromtaptalk1408549821393.jpg

Biefstukpuntjes met rijst en chinese wokgroente.
e8l5r7.jpg

Pff, lang geleden dat ik zoveel groente bij elkaar heb gegeten, flink veel ui vooral.

De smell in deze room aint pretty.

jac7j9.jpg

70gr toverrijst
3 eis
1 kipschnitzel (100 gr)

kcal; 677
carbs; 67
vet; 27
protons; 42

lekka

ziet er niet uit als zilvervliesrijst swa

je hebt godver gelijk man

toverrijst dan denk ik

Breakfast of beginners.[emoji5]
100gr havermout
200ml magere melk
3 eieren
10gr kokosolie

uploadfromtaptalk1408685434297.jpg

Foto-H66PQASK.jpg

Foto550-ZSUDICKU.jpg

Foto550-YHLFQGON.jpg

Kippendijen/poten van de bbq met rijst en broccoli

Verse papaya voor de eerste keer, smaakt een beetje als vijg.
29ggy74.jpg

Diepvries groentemix, rundergehakt, kaas, en macaroni:D
2ptaz2s.jpg

Terug
Naar boven