XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ontbijt op bed :cool:

uploadfromtaptalk1408769748219.jpg

Ik zal de klacht doorgeven.

#lekker #watziterin #receptmagook #instagramzuigt #hashtagsook #metnootjes? #bakkenisgeenkoken

#500 gram volkorenbloem, 50 gram boter, snuifje zout, eetlepel stevia, 220 ml melk, 15 gram gist, studentenhaver, ei

#laat de rozijnen uit de studenhaver weken in water
# Doe zout, stevia en bloem in een kom.
#los de gist op in de melk (roeren)
# voeg deze toe in een kuiltje dat je maakt in de #bloem#stevia#zoutmix

#voeg vervolgens de fijngesneden nootjes (studentenhaver) en rozijnen toe samen met de gesmolten boter en het ei.

#kneed het brood goed gedurende 10-15 minuten. Mag niet aan de handen plakken, anders voeg je wat bloem toe

#laat het een eerste keer rijzen in de kom gedurende 45 minuten met een vochtige handdoek erover

# haal het brood eruit en leg het op de bakplaat, kneed het nog enkele minuten. Laat het vervolgens rijzen op +/- 35 graden gedurende 45 minuten in de oven terwijl je er een kommetje water onderzet of erlangs zo je wil.

#haal het brood uit de oven (laat het kommetje water staan) en zet deze op 180 graden. Zodra het de gewenste temperatuur bereikt heeft zet je het brood er terg in.
Laat gedurdende 35-45 minuten bakken (hangt van de oven af).
Het kommetje water zorgt voor een knapperige #korst

#you'rewelcome

Regenboogforel gevuld met garnaaltjes en gerookte zalm

forel.jpg

15hhmi9.jpg

2uzwm4x.jpg

Abendessen:
Baguette met steak, kaas & groentjes + aardappel in de oven.

Om massive te overschaduwen, alleen daarvoor

P1050478_zpsaa641928.jpg

Waar halen jullie je ingredienten voor sushi? Ik heb het een keer gemaakt met een kit van de AH en een keer met losse ingredienten van de AH maar beide keren smaakte het zoals de sushi die je daar kant en klaar koopt. Niet echt lekker :o

Waar halen jullie je ingredienten voor sushi? Ik heb het een keer gemaakt met een kit van de AH en een keer met losse ingredienten van de AH maar beide keren smaakte het zoals de sushi die je daar kant en klaar koopt. Niet echt lekker :o

ik denk dat je alles gaat vinden bij wat jullie een 'toko' noemen, klopt dat? In Antwerpen is een straat met vele Chinese/Thaise winkels waar je alle ingredienten kunt vinden. Sushirijst per kg, rijstazijn, A-grade nori, kombu, etc. allemaal tegen veel schappelijkere prijzen dan bij de AH.

ik denk dat je alles gaat vinden bij wat jullie een 'toko' noemen, klopt dat? In Antwerpen is een straat met vele Chinese/Thaise winkels waar je alle ingredienten kunt vinden. Sushirijst per kg, rijstazijn, A-grade nori, kombu, etc. allemaal tegen veel schappelijkere prijzen dan bij de AH.
alle losse ingredienten zijn nu ook bij de lidl op dit moment in de aanbieding.

Ik ben bijna klaar voor komende week. Alleen nog ontbijt en avondeten maken.

289k603.jpg

Van Wesenbekestraat ? Sun-Wah supermarkt ?

• Like
Waarderingen: Guts
wat is dat ? rijst met vis ? en hoeveel gram gekookte rijst is dat per bakje ?

Het zijn 14 bakjes rijst met kip van musclemeat (moet nog verdeeld worden als de kip ontdooid is), 7 bakjes rijst met koolvis en 7 bakjes met rijst, tonijn (van de makro, €6,50 per kilo) en avocado. Per bakje is het 100 gram ongekookte rijst (gekookt ongeveer 250 gram). :)

Middag en avond eten voor 2 dagen
35iwr5v.jpg

Terug
Naar boven