- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#lekker #watziterin #receptmagook #instagramzuigt #hashtagsook #metnootjes? #bakkenisgeenkoken
Waar halen jullie je ingredienten voor sushi? Ik heb het een keer gemaakt met een kit van de AH en een keer met losse ingredienten van de AH maar beide keren smaakte het zoals de sushi die je daar kant en klaar koopt. Niet echt lekker![]()
alle losse ingredienten zijn nu ook bij de lidl op dit moment in de aanbieding.ik denk dat je alles gaat vinden bij wat jullie een 'toko' noemen, klopt dat? In Antwerpen is een straat met vele Chinese/Thaise winkels waar je alle ingredienten kunt vinden. Sushirijst per kg, rijstazijn, A-grade nori, kombu, etc. allemaal tegen veel schappelijkere prijzen dan bij de AH.
![]()
![]()
Abendessen:
Baguette met steak, kaas & groentjes + aardappel in de oven.
ik denk dat je alles gaat vinden bij wat jullie een 'toko' noemen, klopt dat? In Antwerpen is een straat met vele Chinese/Thaise winkels waar je alle ingredienten kunt vinden. Sushirijst per kg, rijstazijn, A-grade nori, kombu, etc. allemaal tegen veel schappelijkere prijzen dan bij de AH.
Ik ben bijna klaar voor komende week. Alleen nog ontbijt en avondeten maken.
Ziet er lekker uit! Is sat dje baguette van de plus? Krijg er honger van
wat is dat ? rijst met vis ? en hoeveel gram gekookte rijst is dat per bakje ?