XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ziet er nice uit

• Topic Starter Topic Starter
Die van jouw ziet er zo stevig uit. Zelf een proberen te maken vandaag. Viel helemaal uit elkaar en bleef aan de bodem plakken... Zonde. Volgende keer beter. Misschien kan je met zeggen hoe je de jouwe zo stevig kreeg. :)

Bedankt.

Probeer volgende keer eens de bodem & zijkanten te bedekken met een groot stuk aluminium folie. Dan zal het makkelijker zijn de taartvorm van de bodem te schuiven.

2e cheatmeal van de dag (zaterdag) ipad was niet te vreten.

IMG_0357.jpg

Probeer volgende keer eens de bodem & zijkanten te bedekken met een groot stuk aluminium folie. Dan zal het makkelijker zijn de taartvorm van de bodem te schuiven.
Je hebt gelijk! Ik haal dit niet in huis omdat ik het één natuurvergiftiging vind. Dus heb er niet over nagedacht. Dit is ook steviger als bakpapier denk ik en dan kan ik hem zo uit de cakevorm tillen.

Bedankt.

Ohja... banaan ga ik er wel nimmer indoen. Volgende keer appeltje ofzo want ik heb wat van het mengsel geproeft en vond de banaan erin maar niets. :)

rijst met kip en groenten

Lekker :)

IMG_1188[1].jpg

Hahahaha heb vandaag precies tzelfde gemaakt op de rozijnen door je rijst na

Onderin zitten nog kapucijners, dat kan je alleen niet zien! Als ik het eet doe ik er nog wat sambal/ chilisaus bij :)

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: HB89
Kip met linzen:

Zo lekker, eet dat bijna wekelijks.

Lunch, champignons-omelet met groene sla:

Zo is low-carb wel te doen. :cool:

uploadfromtaptalk1360077327315.jpg

uploadfromtaptalk1360077390922.jpg

Een niet zo heel originele maaltijd:

2wno8c1.jpg

Indonesische Bahmi sambal met kokoseieren en gemarineerde kipfilet met rode ui en knoflook

qrxe78.jpg

Kippenbout aanbraden. Grof gesneden ui, aardappel en wortel erbij. Laten stoven met een plons bouillion of rode wijn. Zout, veel zwarte peper en kruiden naar smaak. Als alles gaar is een blik linzen erbij kiepen en even het vuur flink hoog zetten.
Juist die vastgebakken stukjes zijn t lekkerst. :D

Kan ook met gedroogde linzen, maar dat wordt bij mij nooit lekker en vind ik teveel gedoe.

Hier een kleine selectie van mijn meest voorkomende meals, geen hele bijzondere maaltijden eigenlijk, ben aan het cutten dus vandaar weinig carbs.

Mijn persoonlijke aanraders zijn eigenlijk wel de pangasiusfilet & kippenbouten uit braadzak, pleur je zo de oven in zonder olie of boter toe te voegen, ideaal.

IMG_1907.jpg

IMG_1815.jpg

IMG_1248.jpg

jup, weer de havermoutkoekplak! erg lekker, dit keer met slechts 180 ml melk en 100gr havermout. lekker tussendoortje

2013-02-06 10.45.27.jpg

2013-02-06 10.45.48.jpg

Groene thaise curry met aardappelen, garnalen, groene currypasta en kokosmelk
2v81lhx.jpg

Thaise rode curry met vlees, rode currypasta en kokosmelk voor bij de rijst.
aopf07.jpg

sdelaq.jpg

Zilvervliesrijst met oosterse roerbakmix, rode paprika en cashewnoten. Met blokjes kipfilet gemarineerd in ketjap, geperste knoflook, gember, olijfolie en paprikapoeder.

Terug
Naar boven