MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

http://instagram.com/p/v1Wqi5hUqG/

Quiche met spek, champignon, rucola,...
Alleen jammer dat ik alleen hoge taartvormen heb :p
Wilde hem met creme fraiche maken, maar niet te vinden dus maar met zure room. Zie je wel want dat schift op hoge temperaturen... :s

Zalm brokkeli en aardappelen :D

uploadfromtaptalk1417021468033.jpg

Zoete aardappelwedges met kaneel en komijn, witlofsalade met mandarijntjes en een lekker stuk zalm.

IMG_20141127_202554.jpg

Meal van eerder vandaag: blikje tonijn, sardientjes, 3 eieren en sambal

k17upd.jpg

Meal van eerder vandaag: blikje tonijn, sardientjes, 3 eieren en sambal
k17upd.jpg

Het kan aan mij liggen.. maar dat gele wat ik helemaal linksonder op het bord en bovenin zie lijkt meer op pasta/tagliatelli dan een van de dingen die je opnoemt? :p in ieder geval ziet 't er niet uit als ei/tonijn/sardines of sambal :p

Protein pancakes om de dag goed te beginnen!

2j5jvxt.jpg

hoe heb je die wedges gemaakt/waar gekocht :)?
Gewoon een zoete aardappel schoonmaken (niet schillen) inprikken met een mes rondom en in nat keukenpapier poffen in de magnetron. Ca 5-7 min per 300 gram op maximaal vermogen.
Dan in wedges snijden even door de olie met kruiden en 5 minuten grillen. En eet smakelijk. :D

Het kan aan mij liggen.. maar dat gele wat ik helemaal linksonder op het bord en bovenin zie lijkt meer op pasta/tagliatelli dan een van de dingen die je opnoemt? :p in ieder geval ziet 't er niet uit als ei/tonijn/sardines of sambal :p

Ja, dat is mie haha en die brokken zijn tonijn :p

Pasta met borlottibonen en tomatensaus. En een kippenboutje.

Lekker warm wintervoer.

uploadfromtaptalk1417274832669.jpg

Food prep voor komende week.

2wnctft.jpg

Wil ik een keer goede protein pancake maken, krijg ik dit. Nog nooit zo iets smerigs op haha

dw2dm1.jpg

Terug
Naar boven