XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

6 dagen? :O dat zijn 3 maaltijden man :P dus binnen 7 uur is het op

Pancakesss, dit keer iets te veel kaneel in t beslag gedaan dus had wat rare kleur
2mzwth4.jpg

eet je daar 6 dagen van? Wie was gains? & idd geen vlees?

kipgehakt vergeten te vermelden :o

6 dagen? :O dat zijn 3 maaltijden man :P dus binnen 7 uur is het op

dit is natuurlijk de warme maaltijd van +-18:00, (80gr volkoren maceroni,230gr groente,150gr kikpgehakt) kan me bakken brinta hier ook wel posten maar dat geeft weinig sensatie denk ik :p

Mmmmm

black angus en ovenaardappeltjes :thumbs:

uploadfromtaptalk1417721957507.jpg

Die potato wedges zelf gemaakt bro? Wil ze morgen ook eens maken, goed recept voor me?
Of hoe maken andere dbbérs ze?

Die potato wedges zelf gemaakt bro? Wil ze morgen ook eens maken, goed recept voor me?
Of hoe maken andere dbbérs ze?

Deze niet, deze zijn hnnggggg en vrij snel klaar

Country-Potatoes.png

Maak ze soms ook zelf met zoete aardappelen. Buitenkant kuisen, in stukjes snijden, op een bakplaat/in een schaal doen, peper/zout/provencaalse kruiden (of kruiden naar keuze), beetje olijfolie en wat look.
In de oven tot ze gaar zijn

^^ En elke 10/15 minuten even omdraaien zodat beide helften gelijk garen :D

Dat kwarkbrood ziet er wel heel lekker uit!

Fruity loops 100 gram met sweet almond soya Melk en eiwit pancake met Light slagroom

image.jpg

Ook weer klaar voor de rest van de week..

b8l641.jpg

9kuvxc.jpg

Zijn er mensen die ook last krijgen van hun buik bij het gebruik van whey in combinatie met havermout?

Zijn er mensen die ook last krijgen van hun buik bij het gebruik van whey in combinatie met havermout?

Nope, persoonlijk geen last van. Eerste gedachte zou zijn:
- Lactose intolerant (door de whey)
- Gluten intolerant (door de haver)
- Niet gewend de hoeveelheid vezels
Probeer even uit wat bij jou de klachten veroorzaakt door weg te strepen ;)

Ik had ook altijd last ervan, maar sinds ik lactose vrije hydro whey gebruikt van iso-100 geen last!

Nope, persoonlijk geen last van. Eerste gedachte zou zijn:
- Lactose intolerant (door de whey)
- Gluten intolerant (door de haver)
- Niet gewend de hoeveelheid vezels
Probeer even uit wat bij jou de klachten veroorzaakt door weg te strepen ;)

Bij aardappels, pasta en rijst heb ik geen last. Zoveel vezels bevat havermout niet, ik eet ook maar 50 gram dus dat komt op 5 gram vezel... of is dat wel veel?

Het is moeilijk uit te zoeken wat het is. Ik las dat het wel 1 tot 2 weken kan duren voordat je lichaam het dan soort van er van af is.

Ik voornamelijk als de haver nog een beetje hard is, tegenwoordig laat ik het een tijdje wellen.

Ik laat het ruim 8 uur in de koelkast staan in genoeg amandelmelk, dus dat kan het niet zijn maar thanks voor het meedenken! :)

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Ik had ook altijd last ervan, maar sinds ik lactose vrije hydro whey gebruikt van iso-100 geen last!

En at je havermout met whey samen? Heb je ook last als je bijvoorbeeld caseïne neemt? Dan is het mij bij 10 keer zo erg dus dat vermijd ik sowieso.

aardappel, rijst en paste bevatten niet heel veel vezels. Ik krijg ook last van havermout volgens mij ook door de vezel

En at je havermout met whey samen? Heb je ook last als je bijvoorbeeld caseïne neemt? Dan is het mij bij 10 keer zo erg dus dat vermijd ik sowieso.
Komt me wel bekend voor. Ik eet glutenvrije havermout/havervlokken met eiwit. Whey altijd problemen. Iso 100 en hydrolisaat van XXL niet. Caseine heb ik ook veel erger last van dan whey omdat daar meer lactose inzit. Zou dus bent kunnen dat je gevoelig bent voor lactose.
Dat heb je ook in verschillende gradaties. Sommige mensen kunnen een klein beetje wel hebben en andere niet.

De pasta die ik eet heeft net zoveel vezels per 50 gram ongekookte gewogen als 50 gram havermout dus ik denk niet dat het aan de vezels ligt.

Wat eet jij dan nu ipv havermout?

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Komt me wel bekend voor. Ik eet glutenvrije havermout/havervlokken met eiwit. Whey altijd problemen. Iso 100 en hydrolisaat van XXL niet. Caseine heb ik ook veel erger last van dan whey omdat daar meer lactose inzit. Zou dus bent kunnen dat je gevoelig bent voor lactose.
Dat heb je ook in verschillende gradaties. Sommige mensen kunnen een klein beetje wel hebben en andere niet.

Glutenvrije havermout ga ik ook kopen, even zien of dat verschil maakt. Iso-100 is gewoonweg veel te duur, die ga ik niet aanschaffen.
Hydrolisaat heeft bodyenfitshop ook als huismerk, misschien die eens proberen.

Kan je ook geen kwark eten dan?

ik eet gewoon brood nu. Of mie oid, iets met minder vezels iig

Terug
Naar boven