Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eet je daar 6 dagen van? Wie was gains? & idd geen vlees?

6 dagen? :O dat zijn 3 maaltijden mandus binnen 7 uur is het op

Die potato wedges zelf gemaakt bro? Wil ze morgen ook eens maken, goed recept voor me?
Of hoe maken andere dbbérs ze?

Zijn er mensen die ook last krijgen van hun buik bij het gebruik van whey in combinatie met havermout?

Zijn er mensen die ook last krijgen van hun buik bij het gebruik van whey in combinatie met havermout?
Nope, persoonlijk geen last van. Eerste gedachte zou zijn:
- Lactose intolerant (door de whey)
- Gluten intolerant (door de haver)
- Niet gewend de hoeveelheid vezels
Probeer even uit wat bij jou de klachten veroorzaakt door weg te strepen![]()
Ik voornamelijk als de haver nog een beetje hard is, tegenwoordig laat ik het een tijdje wellen.

Ik had ook altijd last ervan, maar sinds ik lactose vrije hydro whey gebruikt van iso-100 geen last!
Komt me wel bekend voor. Ik eet glutenvrije havermout/havervlokken met eiwit. Whey altijd problemen. Iso 100 en hydrolisaat van XXL niet. Caseine heb ik ook veel erger last van dan whey omdat daar meer lactose inzit. Zou dus bent kunnen dat je gevoelig bent voor lactose.En at je havermout met whey samen? Heb je ook last als je bijvoorbeeld caseïne neemt? Dan is het mij bij 10 keer zo erg dus dat vermijd ik sowieso.
Komt me wel bekend voor. Ik eet glutenvrije havermout/havervlokken met eiwit. Whey altijd problemen. Iso 100 en hydrolisaat van XXL niet. Caseine heb ik ook veel erger last van dan whey omdat daar meer lactose inzit. Zou dus bent kunnen dat je gevoelig bent voor lactose.
Dat heb je ook in verschillende gradaties. Sommige mensen kunnen een klein beetje wel hebben en andere niet.