MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hierbij wat voorbeelden van mijn maaltijden :).

IMG_20141118_141927.jpg

IMG_20141121_135515.jpg

IMG_20141205_175607.jpg

IMG_20141205_201916.jpg

IMG_20141213_151510.jpg

IMG_20141216_200839.jpg

IMG_20141130_213319.jpg

IMG_20141216_144709.jpg

Op die rauwe hamburger na ziet het er allemaal heerlijk uit !

Die rauwe burger is juist lekker! :D
doe je ook aan afleveren? :p

Wow lekker gek krijg honger van jou basma!

Ziet er goed uit. Hoe maak je zoete aardappel klaar? Oven? Met schil vind ik trouwens niet te eten, gegarandeerd zand in je eten.

De zoete aardappel eerst goed schoonboenen met een (afwas)borstel, vervolgens afdrogen en ongeveer 3 minuutjes op vol vermogen in de magnentron. Kruiden erover en smullen :D

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Op die rauwe hamburger na ziet het er allemaal heerlijk uit !

Er gaat niets boven een medium-raw rundertartaartje.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Die rauwe burger is juist lekker! :D
doe je ook aan afleveren? :p

Hmm, ik zal het nog eens overwegen ;).

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Wow lekker gek krijg honger van jou basma!

Jij kan anders ook lekkere dingen maken heb ik gezien!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.528
Ook maar besloten een instagram accountje te maken een maand terug. "stormlifestyle", als iemand geïntresseerd is :D

Even een mealpic-dump van de afgelopen tijd:

Hartige proteïne poffertjes (gevuld met ham / bacon / kalkoen). Extra vlees en cottage cheese on the side, plus wat veggies (spruitjes en wortels).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zalmthema: Zalmburger (gebakken zalm met knoflooksaus tussen 2 pitabroodjes gepropt), zalm-ei-roerbak en wat zalm carpacchio. Groenten.

Megaburger (magere tartaar + kalkoen + cheddar + ei + kaas) met ovenfriet en micros.

Flinke portie kip + groenten. Proppen in de pita's.

Magere knaks en kipfilet op een hoop van zuurkool+aardappel+wortel.

Wat er gebeurd als je nog veel macros over hebt. High carb dessert: proteine fluff + kwark + optimel yoghurt met fruit (kiwi + banaan) en pepernoten. 6 snackajacks + 1 snee roggebrood, belegd met pindakaas / jam / appelstroop / hagelslag.

Kiproerbak + ei + mango + bloemkool.

Kalkoenfilet, 2 gekookte eitjes, tomaat, wortel, peer +kaneel, mini BBQ snackajacks. Dip van cottage cheese + avocado (was te lui om het goed te mashen).

Protein pancakes met pindakaas, banaan, bosbessen en hagelslag. Kwark + optimel yoghurt met fruit en een snackajack met walden farms caramel syrup. Eindbaas mickey mouse vork.

Goed idee die poffertjes! Is t kalkoen als broodbeleg, voorgebakken of gooi je t zo rauw erdoorheen?

TrickyTatsu delivers, was not disapointed.
Lekker bezig weer daar :D

Briljant, al zeg ik t zelf.
Puree van pastinaak en aardappel, met langzaam gegaarde zalm.

uploadfromtaptalk1418927520390.jpg

avondeten 1:
300gr ongekookt basmatirijst gekruid met hot curry, knoflook en peper
en 400 gram kipfilet

250 gram broccoli staat te stomen anders is t koud voor ik klaar ben:rolleyes:

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.533
Geen cuilinaire hoogstandjes hier. Oldskool in water gekookte zilvervliesrijst (+- 70 gr. droog), 250 gr. gekookte groenten (broccoli/wortelen/bloemkool/spinazie) met 200 gr. gekruide koolvisfilet gebakken in PAM-spray. 500 ml water en een sinaasappel :). Was al beetje begonnen met eten..en ga nu verder :rolleyes:

IMG_20141220_200049.jpg

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

avondeten 1:
300gr ongekookt basmatirijst gekruid met hot curry, knoflook en peper
en 400 gram kipfilet

250 gram broccoli staat te stomen anders is t koud voor ik klaar ben:rolleyes:

300 gr. ongekookt en 400 gr. kip in 1 maal? :eek:

Massive bulk?

IF of leangains? Lijkt me in een bulk toch lastig om daarmee te werken. Voor cut prima!

Imo erg veel voor 1 maaltijd, maar goed, ziet er lekker uit :)

Nee idk of het een naam heeft maar ik eet op trainingsdag 4a5 maaltijden van +/-1000kcal, overdag wat minder grote en dan na de training een grotere zodat ik de tweede maaltijd in de avond iets kleiner kan doen anders lijdt mn slaap eronder.

En op rustdagen alleen zo groot ontbijt en dan 4 kleinere maaltijden met die in de avond weer wat groter.

Ziet er allemaal perfect uit, kan ik wel wat mee doen ;)

Nee idk of het een naam heeft maar ik eet op trainingsdag 4a5 maaltijden van +/-1000kcal, overdag wat minder grote en dan na de training een grotere zodat ik de tweede maaltijd in de avond iets kleiner kan doen anders lijdt mn slaap eronder.

En op rustdagen alleen zo groot ontbijt en dan 4 kleinere maaltijden met die in de avond weer wat groter.

Aha ik snap het. Alleen is 300 gr. ongekookte (basmati)rijst + 400 gr. kipfilet wel meer dan 1000 Kcal volgens mij?

Terug
Naar boven