Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Glutenvrije havermout ga ik ook kopen, even zien of dat verschil maakt. Iso-100 is gewoonweg veel te duur, die ga ik niet aanschaffen.
Hydrolisaat heeft bodyenfitshop ook als huismerk, misschien die eens proberen.

Kan je ook geen kwark eten dan?
Als alternatief voor glutenvrije havermout heb ik nu speltvlokken (merk Smaakt bij B&F) en quinoa vlokken. Ook allebei erg lekker en kan je lekker mee varieren.
Iso 100 is iderdaad extreem duur... Ik koop dat dus ook niet.. heb het een keer gekregen en was echt goed. De hydrolisaat van B&F ken ik niet. Die ven XXL kan ik in ieder geval tegen en valt met 50 euro voor 2,5 kilo nog best mee.

Ik kan wel beperkt kwark en yoghurt eten. Dat is het voordeel van zure zuivel. Daar zit een deel lactase in. Lactase is het enzym wat lactose afbreekt. Maar je kan ook lactose vrije yoghurt en kwark kopen. Maar dat is wel erg duur.

Speltvlokken bevat ook gluten en quinoa vlokken ken ik niet, zit daar geen rare smaak aan? Ik heb boekweitvlokken gekocht maar dat is echt vies, ook na afspoelen overnight.

Hoe is de smaak van die van XXL?

Ik eet nooit meer kwark sinds 2 jaar denk ik, dus ik weet niet of ik daar tegen kan. Thanks voor de info!

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

ik eet gewoon brood nu. Of mie oid, iets met minder vezels iig

Brood als ontbijt? Ik eet eigenlijk weinig brood. En mie in de ochtend zie ik niet zitten.

Speltvlokken bevat ook gluten en quinoa vlokken ken ik niet, zit daar geen rare smaak aan? Ik heb boekweitvlokken gekocht maar dat is echt vies, ook na afspoelen overnight.

Hoe is de smaak van die van XXL?

Ik eet nooit meer kwark sinds 2 jaar denk ik, dus ik weet niet of ik daar tegen kan. Thanks voor de info!.
Speltvlokken bij staat op de zak glutenvrij. Geschikt voor glutenvrij dieet.
Ik heb quinoa vlokken van natures crops. Is wel erg duur. Maar in een aanbieding kan je ze soms nog wel voor 3 euro per zak op de kop tikken.
http://www.naturecrops.nl/quinoa-producten/quinoa-voedingslijn/quinoa-vlokken/
B&F heeft ze voor 4 euro per zak
Ze zijn heel licht.. je hoeft het niet eens te wellen/weken. Ze zijn al zacht van zichzelf zeg maar. Het lijkt meer op een grove brinta van vorm. Wordt alleen niet zo een stijve drab. Ik vind ze niet erg overheersend smaken in ieder geval. Boekweitvlokken heb ik nog nooit geprobeerd moet ik zeggen.

Smaken zijn heel persoonlijk. Ik vind de hydrolisaat van XXL minder zoet wat ook mijn voorkeur heeft. Ik hou niet zo van zoet. De vanille vind ik erg lekker. De choco is ook erg lekker al ben ik meer van extra puur en dit is meer een chocolademelk smaak.

Qua kwark.. ik vond het het proberen waard. Juist omdat ik gek ben op zuivel en het zo makkelijk wegeet.

ja ik neem 3 boterhammen (met boter en appelstroop) en melk

Bulking?

Speltvlokken bij staat op de zak glutenvrij. Geschikt voor glutenvrij dieet.
Ik heb quinoa vlokken van natures crops. Is wel erg duur. Maar in een aanbieding kan je ze soms nog wel voor 3 euro per zak op de kop tikken.
http://www.naturecrops.nl/quinoa-producten/quinoa-voedingslijn/quinoa-vlokken/
B&F heeft ze voor 4 euro per zak
Ze zijn heel licht.. je hoeft het niet eens te wellen/weken. Ze zijn al zacht van zichzelf zeg maar. Het lijkt meer op een grove brinta van vorm. Wordt alleen niet zo een stijve drab. Ik vind ze niet erg overheersend smaken in ieder geval. Boekweitvlokken heb ik nog nooit geprobeerd moet ik zeggen.

Smaken zijn heel persoonlijk. Ik vind de hydrolisaat van XXL minder zoet wat ook mijn voorkeur heeft. Ik hou niet zo van zoet. De vanille vind ik erg lekker. De choco is ook erg lekker al ben ik meer van extra puur en dit is meer een chocolademelk smaak.

Qua kwark.. ik vond het het proberen waard. Juist omdat ik gek ben op zuivel en het zo makkelijk wegeet.

Oh ik dacht dat speltmeel niet glutenvrij was, het is alleen anders verwerkt waardoor mensen met een gluten allergie er soms wel tegen kunnen maar niet allemaal. Misschien is dat met vlokken anders!

Ik houd wel van zoet eigenlijk dus zal eens kijken wat ik ga doen.

Oh ik dacht dat speltmeel niet glutenvrij was, het is alleen anders verwerkt waardoor mensen met een gluten allergie er soms wel tegen kunnen maar niet allemaal. Misschien is dat met vlokken anders!

Ik houd wel van zoet eigenlijk dus zal eens kijken wat ik ga doen.
Speltgluten zijn weer anders dan tarwe gluten. Daarom kunnen veel mensen met gluten allergie wel tegen speltbrood. De vlokken die ik heb zijn gluten vrij. (staat erop en heb geen last)

Zie karma. Kijk maar even. :)

Wentelbitches. Met alleen eiwit en n beetje suiker.

uploadfromtaptalk1417943644840.jpg

Welke nep-chinees gooit er nou erwten door de nasi. Viespeukerij...

uploadfromtaptalk1418065841226.jpg

Niet van nu. Not sure of ik ooit gepost heb

chicken_by_p_ascal-d6r6yut.jpg

Nice recept die brownies. Ga ik zeker proberen komende week!

Laatst eens sjiek gedaan met garnalen en gestoomde asperges. De garnalen hebben een korst van sriracha en havermout, best goed.

544916_10204347643478881_8166568176304063510_n.jpg

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven