MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Aha ik snap het. Alleen is 300 gr. ongekookte (basmati)rijst + 400 gr. kipfilet wel meer dan 1000 Kcal volgens mij?

ja iets van 1500 zodat die vlak voor bed iets van 600 is anders kan ik me niet omdraaien en op mn buik liggen slapen bijv.:p

nu zalm en broccoli

image.jpg

avondeten 1:
300gr ongekookt basmatirijst gekruid met hot curry, knoflook en peper
en 400 gram kipfilet

250 gram broccoli staat te stomen anders is t koud voor ik klaar ben:rolleyes:

Vind het niet naar 300gram Basmati uitzien. Ik heb een pan vol en dat is dan 250gram.
En dit is geen pan vol. Hoewel een foto kan vertekenen. Is het een pasta bord?

Vind het niet naar 300gram Basmati uitzien. Ik heb een pan vol en dat is dan 250gram.
En dit is geen pan vol. Hoewel een foto kan vertekenen. Is het een pasta bord?

Nee een grote saladeschaal, en ik eet het meestal met een groentelepel

29uxcuq.jpg

Beetje rijst, beetje kip

Lunch @ work

uploadfromtaptalk1419248276649.jpg

Zwarte drol op je bord:P wtf is het

Mag hopen dat dat teriyaki gemarineerd is ofzo dat 't zo zwart maakt of wat heb je d'r mee gedaan

Rijst, runderreepjes, spitskool, champignon en soja saus & saai vis, broccoli en zoete aardappel bordje

uploadfromtaptalk1419323378179.jpg

uploadfromtaptalk1419323485661.jpg

Spaghetti (100 gr ongekookt) met 200 gr kalkoen, courgette, tomaat, bruschetta kruiden.

spaghetti.jpg

Eitjes van enkele dagen geleden.

14kwtjt.jpg

20150103_183516.jpg

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

oven raspatat en kipkluifjes cajun

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

owja en een kroket

Voor het eerst paarse spruitjes gehad, erg lekker moet ik zeggen. Geen fan van groene spruitjes, die zijn veel te bitter.

Dit zijn gewokte spruitjes met 10g bacon reepjes, pijnboompitten en een beetje peper met daarbij aardappelstamp van gekookte bleekselderij, bosui, wat van de gewokte spruitjes en uitgebakken bacon met daarbij een hamburger.

578 kcal ~ 36,3g eiwit ~ 38,9g koolhydraten ~ 27,3g vet ~ 8g suiker ~ 11,7g vezels
Jammer dat alleen hamburgers die veel vet bevatten, lekker zijn. Anders heb je zo een droge smakeloze hap.
Iemand tips?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven